Cerrato, Daniele
 Distribuzione geografica
Continente #
EU - Europa 3.756
NA - Nord America 2.419
AS - Asia 1.930
SA - Sud America 511
AF - Africa 64
OC - Oceania 33
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 2
Totale 8.715
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 2.349
IT - Italia 2.081
SG - Singapore 906
CN - Cina 483
BR - Brasile 406
SE - Svezia 346
FR - Francia 314
DE - Germania 295
UA - Ucraina 154
VN - Vietnam 114
IE - Irlanda 109
GB - Regno Unito 103
ID - Indonesia 93
IN - India 79
RU - Federazione Russa 65
FI - Finlandia 62
NL - Olanda 53
AT - Austria 39
CA - Canada 39
TR - Turchia 35
AU - Australia 30
AR - Argentina 29
JP - Giappone 27
KR - Corea 27
CO - Colombia 26
IR - Iran 24
ES - Italia 22
PL - Polonia 22
PT - Portogallo 20
MY - Malesia 19
BD - Bangladesh 18
BE - Belgio 18
EC - Ecuador 16
IQ - Iraq 16
MA - Marocco 13
MX - Messico 13
AE - Emirati Arabi Uniti 12
CH - Svizzera 12
HK - Hong Kong 12
KE - Kenya 11
PK - Pakistan 10
PY - Paraguay 9
ZA - Sudafrica 9
GR - Grecia 8
IL - Israele 8
PE - Perù 8
SA - Arabia Saudita 8
CL - Cile 7
JO - Giordania 7
VE - Venezuela 7
DZ - Algeria 5
EG - Egitto 5
TN - Tunisia 5
DK - Danimarca 4
RO - Romania 4
SN - Senegal 4
TW - Taiwan 4
TZ - Tanzania 4
UZ - Uzbekistan 4
BA - Bosnia-Erzegovina 3
BG - Bulgaria 3
KG - Kirghizistan 3
LT - Lituania 3
MD - Moldavia 3
NZ - Nuova Zelanda 3
PA - Panama 3
PH - Filippine 3
SK - Slovacchia (Repubblica Slovacca) 3
TH - Thailandia 3
AL - Albania 2
AZ - Azerbaigian 2
BB - Barbados 2
BO - Bolivia 2
CI - Costa d'Avorio 2
CR - Costa Rica 2
CZ - Repubblica Ceca 2
DO - Repubblica Dominicana 2
EE - Estonia 2
ET - Etiopia 2
JM - Giamaica 2
KZ - Kazakistan 2
LB - Libano 2
LK - Sri Lanka 2
NO - Norvegia 2
A1 - Anonimo 1
BN - Brunei Darussalam 1
BY - Bielorussia 1
DM - Dominica 1
EU - Europa 1
GA - Gabon 1
GE - Georgia 1
GL - Groenlandia 1
HN - Honduras 1
KW - Kuwait 1
LY - Libia 1
MK - Macedonia 1
MO - Macao, regione amministrativa speciale della Cina 1
NG - Nigeria 1
NI - Nicaragua 1
OM - Oman 1
Totale 8.708
Città #
Singapore 356
Chandler 335
Milan 254
Ashburn 238
Rome 129
Cattolica 122
Dublin 105
Jacksonville 98
Beijing 93
San Mateo 91
Ann Arbor 78
Jakarta 73
Wilmington 59
Bologna 51
Hefei 50
Boston 47
Florence 47
New York 45
Moscow 44
The Dalles 44
Woodbridge 43
Ho Chi Minh City 42
Naples 42
Redwood City 41
São Paulo 41
Palermo 40
Princeton 40
Los Angeles 35
Nanjing 34
Paris 34
Fairfield 32
Houston 31
Amsterdam 24
Redmond 24
Vienna 24
Hanoi 23
Chicago 21
Bremen 20
Brest 20
Dallas 20
Santa Maria Capua Vetere 20
Como 19
Nanchang 19
Reggio Emilia 19
Shenzhen 19
Dalmine 18
Frankfurt am Main 18
Lawrence 18
Seattle 18
Hangzhou 17
Sydney 17
Tokyo 17
Torino 17
Verona 17
Boardman 16
Catania 15
Dearborn 15
Tianjin 15
Turin 15
Brussels 14
Modena 14
Munich 14
Buffalo 13
Kent 13
Rio de Janeiro 13
Curitiba 12
Hong Kong 12
Izmir 12
Seoul 12
Bari 11
Castelverde 11
Helsinki 11
Shenyang 11
Turku 11
Bogotá 10
Brasília 10
London 10
Marlow 10
Marseille 10
Mumbai 10
Padova 10
Belo Horizonte 9
Brooklyn 9
Denver 9
Guangzhou 9
Jönköping 9
Kish 9
Mountain View 9
Norwalk 9
Parma 9
Washington 9
Andover 8
Atlanta 8
Augusta 8
Cinisello Balsamo 8
Hebei 8
Innsbruck 8
Iseo 8
Kuala Lumpur 8
Milwaukee 8
Totale 3.735
Nome #
Diversificazione 495
Natura e determinanti del vantaggio competitivo sostenibile nella prospettiva resource-based: alcune riflessioni critiche 274
Economic Crisis, Acquisitions and Firm Performance 242
Strategie e performance dell'industria alimentare. Una ricerca sulle principali imprese italiane 230
Attitudes toward Sustainability, Environmental Practices, and Firm Performance in the Wine Industry: A Multi-Country Study 225
Leveraging on the representativeness heuristic in the decision making process: A conceptual model 212
Archetypes of SME internationalization: A configurational approach 200
I percorsi di sviluppo delle public utilities. Risposte strategiche alla liberalizzazione nel settore dell'energia 194
Depth versus breadth: Exploring variation and performance differences among internationalising new ventures 193
Strategie globali e redditività delle nuove imprese internazionali: un’analisi empirica 191
Three Decades of Research on the Role of Experience in Mergers and Acquisitions: A Systematic Review 176
SME Managers’ Perceptions of Competitive Pressure and the Adoption of Environmental Practices in Fragmented Industries: A Multi-Country Study in the Wine Industry 176
La responsabilità sociale delle PMI distrettuali 175
SMEs export consortia and the development of intangible resources 174
La governance delle imprese pubbliche locali 171
Performance, quotazione e sostituzione dell'Amministratore delegato: un'analisi empirica su Italia e Regno Unito 159
Experience and Cross-Border Acquisitions: An Organizational Learning Perspective 155
The effects of different types of experience on cross-border acquisitions 149
The Mixed Gamble of Internationalization in Family and Nonfamily Firms: The Moderating Role of Organizational Slack 148
The representativeness heuristic at work in decision-making: building blocks and individual-level cognitive and behavioral factors 148
Acquirer-to-target relatedness and target country unfamiliarity in acquisitions: The role of product diversification and international experience 144
L’artigianato artistico: peculiarità del prodotto e sfide imprenditoriali 143
Le determinanti di fiducia e performance nelle collaborazioni tra imprese. Un’analisi empirica sui contratti di rete 139
Environmental practice adoption in SMEs: The effects of firm proactive orientation and regulatory pressure 138
Export Consortia in Developing Countries. Successful Management of Cooperation among SMEs 136
Organizational slack, experience, and acquisition behavior across varying economic environments 136
IPO AND CEO TURNOVER: AN EMPIRICAL ANALYSIS ON ITALY AND UK 136
Lo sviluppo di risorse immateriali per l'internazionalizzazione: il ruolo dei consorzi export nei paesi in via di sviluppo 128
Taking stock of five decades of literature on cross-cultural management. Some preliminary findings. 125
L’eccellenza manageriale: imparare dalle Best Managed Companies italiane 124
Surviving after Cross-Border Acquisitions: How Business Relatedness, Host Country Experience, and Cultural Distance Affect Acquired Firms 123
Innovation in tradition: how entrepreneurs innovate in creative crafts microfirms 123
Trust and Control in Strategic Networks of SMEs 120
Internazionalizzazione e competitività delle imprese produttrici di macchine utensili: alcune evidenze empiriche 119
Exploring antecedents of acquired firms' survival after cross-border acquisitions 114
L'analisi del profilo internazionale dell impresa: una proposta metodologica e una prima applicazione alle PMI italiane 111
Il coraggio nell'incertezza: risposte strategiche delle start-up ai cambiamenti ambientali 106
When does unrelated diversification increase performance? The effects of financial context and contingencies 106
Should we patent it or keep it a secret? The moderating role of proactive orientation in family versus non-family SMEs 106
La collaborazione tra università e industria: un’indagine sui brevetti co-generati in Italia 105
Trust, control, and value creation in strategic networks of SMEs 103
Unbundling the Construct of Firm-Level International Competitiveness: A Conceptual Framework 102
How micro-firms innovate: a qualitative study on the role of networks 100
Partners’ diversity and joint venture termination: The effect of business unrelatedness, size imbalance, and country experience asymmetry 99
L'evoluzione del ruolo dell'ente locale nella gestione dei servizi pubblici 96
Sustainability practices and challenges in the meat supply chain: a systematic literature review 90
Dead or alive? The future of target firms after cross-border acquisitions 90
The Effect of Global Orientation on the Performance of International New Ventures. Evidence from Italy 88
Does innovation lead to global orientation? Empirical evidence from a sample of Italian firms 86
The internationalization of small and medium-sized enterprises: the effect of family management, human capital and foreign ownership. 86
How micro-firms innovate: A qualitative study on the role of networks 85
Pitti Immagine: un modello di governance 'non profit' al servizio della moda 85
Strategie di sviluppo 84
Processi di deregolamentazione e cambiamenti strategici e organizzativi nelle imprese di servizi pubblici. Il caso AEM Milano 83
Redesigning the scope of ‘Reviews and Overviews’ 83
Firm Financial Performance and Growth in the Italian Meat Industry: A Longitudinal Analysis 78
Indirizzo e controllo delle strategie delle aziende partecipate dai Comuni. Possibili modelli di relazioni 75
The Multinational Enterprise as an Internal Market System 69
A size-based contingency approach to family firms’ performance: the role of family power 68
Assessing the internationalization profile of the firm: a multidimensional approach 67
Trust and Control in Strategic Networks: An Empirical Analysis on a Sample of Italian SMEs' Networks 66
Signaling stewardship and the value of family in a brand heritage Identity: A cross-cultural study of wineries 62
Le strategie di sviluppo 60
Trasformazioni nel quadro regolamentare e nuove strategie di sviluppo delle public utilities. Il caso AMGA Genova 60
Il cambiamento dell'azione pubblica a sostegno dello sviluppo locale: la gestione strategica dei Patti Territoriali 59
L'esperienza dei Patti Territoriali nella Provincia di Salerno: un'indagine empirica 59
I Patti Territoriali 55
Le strategie di diversificazione delle public utilities 53
European Energy Utilities: In Search of New Strategic Options and Competencies 51
The performance effects of board interlocks in family firms 39
From Crisis to Response: How Start-Up Founders Navigate Uncertainty Through Pivoting 7
Totale 8.857
Categoria #
all - tutte 31.852
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Totale 31.852


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2020/2021445 0 0 0 0 0 69 75 45 93 45 85 33
2021/2022765 72 40 41 48 61 35 38 157 54 51 69 99
2022/20231.346 118 154 103 181 124 140 54 103 152 63 91 63
2023/20241.033 52 197 69 84 54 113 78 68 54 51 102 111
2024/20251.470 77 55 117 60 117 73 80 68 240 132 251 200
2025/20261.850 478 186 229 316 535 106 0 0 0 0 0 0
Totale 8.857