Imperatori, Barbara
 Distribuzione geografica
Continente #
EU - Europa 8.778
AS - Asia 5.285
NA - Nord America 4.990
SA - Sud America 865
AF - Africa 408
OC - Oceania 144
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 4
Totale 20.474
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 4.788
IT - Italia 3.820
SG - Singapore 1.606
DE - Germania 1.115
CN - Cina 958
BR - Brasile 723
SE - Svezia 678
UA - Ucraina 643
IN - India 562
GB - Regno Unito 430
VN - Vietnam 375
FR - Francia 349
TR - Turchia 306
IE - Irlanda 271
ID - Indonesia 254
NL - Olanda 203
PK - Pakistan 182
MY - Malesia 172
ZA - Sudafrica 150
RU - Federazione Russa 137
FI - Finlandia 134
PL - Polonia 130
IR - Iran 125
CA - Canada 112
ES - Italia 111
AU - Australia 108
AT - Austria 90
PT - Portogallo 84
GR - Grecia 79
HU - Ungheria 77
JP - Giappone 75
BE - Belgio 72
MA - Marocco 72
TH - Thailandia 69
HK - Hong Kong 68
BD - Bangladesh 65
RO - Romania 62
CH - Svizzera 60
LK - Sri Lanka 59
PH - Filippine 58
AR - Argentina 52
IQ - Iraq 51
KR - Corea 51
EG - Egitto 49
NO - Norvegia 43
MX - Messico 39
JO - Giordania 35
NZ - Nuova Zelanda 35
CZ - Repubblica Ceca 32
LT - Lituania 30
AE - Emirati Arabi Uniti 29
KE - Kenya 28
RS - Serbia 27
SA - Arabia Saudita 24
IL - Israele 22
GH - Ghana 21
TW - Taiwan 21
DK - Danimarca 20
CO - Colombia 19
PE - Perù 18
PS - Palestinian Territory 18
TN - Tunisia 18
NG - Nigeria 17
SK - Slovacchia (Repubblica Slovacca) 17
EC - Ecuador 16
BG - Bulgaria 15
JM - Giamaica 14
VE - Venezuela 14
BH - Bahrain 13
DZ - Algeria 13
SI - Slovenia 13
KZ - Kazakistan 12
UZ - Uzbekistan 12
LB - Libano 11
NP - Nepal 11
AZ - Azerbaigian 10
CL - Cile 9
ET - Etiopia 8
PY - Paraguay 8
EE - Estonia 7
BW - Botswana 6
OM - Oman 6
PA - Panama 6
PR - Porto Rico 5
SC - Seychelles 5
BN - Brunei Darussalam 4
BY - Bielorussia 4
CI - Costa d'Avorio 4
DO - Repubblica Dominicana 4
HR - Croazia 4
MT - Malta 4
TT - Trinidad e Tobago 4
VG - Isole Vergini Britanniche 4
AW - Aruba 3
BO - Bolivia 3
CY - Cipro 3
EU - Europa 3
LV - Lettonia 3
MO - Macao, regione amministrativa speciale della Cina 3
SN - Senegal 3
Totale 20.415
Città #
Ashburn 653
Milan 628
Singapore 513
Chandler 401
Jacksonville 292
San Mateo 253
Rome 248
Beijing 221
Redwood City 220
Dublin 214
Cattolica 182
Hanoi 180
Jakarta 176
Ann Arbor 151
Nanjing 132
Menlo Park 124
Wilmington 123
Boston 114
Padova 109
Lawrence 101
Los Angeles 99
Hefei 92
Ho Chi Minh City 82
Warsaw 75
São Paulo 74
Woodbridge 71
Houston 68
Moscow 66
Seattle 66
Naples 63
Istanbul 58
Kuala Lumpur 58
Dearborn 57
Frankfurt am Main 54
Izmir 53
Trieste 52
New York 51
Boardman 50
Islamabad 50
Bari 48
London 48
Dallas 45
Johannesburg 43
Bologna 42
Gurgaon 42
Delhi 40
Turin 40
Nanchang 38
Mumbai 37
University Park 37
Hong Kong 35
Bangkok 34
Fuzhou 34
Hebei 34
Busto Arsizio 33
Monza 33
Munich 33
Athens 32
Ankara 31
Florence 31
Mountain View 31
Buffalo 30
Tokyo 30
Ottawa 29
Sydney 29
Brescia 28
Rio de Janeiro 28
Seoul 28
Vienna 28
Manchester 27
Shenyang 27
Budapest 26
Karachi 26
Kent 26
Duncan 25
Kraków 25
Pune 25
Amman 24
Dhaka 24
Guangzhou 24
Lisbon 24
Chennai 23
Belo Horizonte 22
Changsha 22
Saarbrücken 22
San Francisco 22
Torino 22
Amsterdam 21
Brussels 21
Chicago 21
Colombo 21
Jiaxing 21
Palermo 21
Tianjin 21
Washington 21
Örebro 21
Atlanta 20
Casablanca 20
Paris 20
Barcelona 19
Totale 8.029
Nome #
HRM 4.0: THE DIGITAL TRANSFORMATION OF THE HR DEPARTMENT 5.249
HRM 4.0 for human-centered organizations - Special issue 449
IL FUTURO DEL LAVORO SI CHIAMA “SMART WORKING”? RIFLESSIONI E PROSPETTIVE 398
Collaborare per la creatività. Università, aziende e open innovation 397
Maternità e lavoro 366
HR Devolution in the Digital Era: What Sholud We Expect? 312
LAVORO A DISTANZA E IBRIDO IL NUOVO RUOLO DEGLI HR MANAGER 298
A Blessing in Disguise. Comparing the Effects of Leadership Styles on Individual Creativity 269
PRACTICES COMBINATION AND COLLECTIONS’ CONFIGURATIONS: A COMPLEMENTARITY-BASED APPROACH TO CORPORATE COLLECTIONS 234
Professional and Non-professional Social Networks as a Recruitment Tool: The Impact on Job Seekers' Attraction and Intention to Apply 232
A rhizomatic learning process to create collective knowledge in entrepreneurship education: Open innovation and collaboration beyond boundaries. 229
Le pratiche di diversità e inclusione servono “davvero”? Il ruolo della direzione HR tra sostenibilità e significato del lavoro 228
HRM 4.0 for human-centered organizations 221
Recruiting Gen Yers Through Social Media: Insights from the Italian Labor Market. 202
Engaging Workers Broadening Work Meaningfulness: Social Purpose, Job Satisfaction, and Performance 191
From Governance to Action: Measuring the Engagement of Active Stakeholders in the Social Enterprise 187
Work and HRM in the 4.0 era: Insights and research directions 181
HRM in the Industry 4.0 Era: Are Workers Still in The Center? 178
Worker engagement: Relying on the organizational values and social meaningfulness of work 174
Sustaining the Stakeholder Engagement in the Social Enterprise: The Human Resource Architecture 172
Restaurants and social media: rethinking organizational capabilities and individual competencies 172
Engagement and Disengagement at Work. Drivers and Organizational Practices to Sustain Employee Passion and Performance 171
SISTEMI INFORMATIVI E ORGANIZZAZIONE AZIENDALE. RITORNO AL FUTURO? 164
Engaging active stakeholders in the social enterprise: Evidence of social values as a challenge to organizational identity. 164
Enhancing the relationship between generation Y and the HR department through e-HR 157
Enhancing the Creative Performance of New Product Teams: An Organizational Configurational Approach 142
ICT, progettazioni organizzative, HRM e comportamento organizzativo. ICT e HRM. Ripensare la relazione tra persone e organizzazione: la tecnologia può fare la differenza? 142
Designing a social enterprise: Organization configuration and social stakeholders’ work involvement 141
Facing e-HRM: the consequences on employee attitude toward the organisation and the HR department in Italian SME's 140
Chasing innovation: a pilot case study of a rhizomatic design thinking education program 137
Organizing the Creative Process in the Fashion Industry: Moving between the Individual and Team Level 135
Don’t Rock the Boat: The Social-symbolic Work to Confront Ethnic Discrimination in Branches of Professional Service Firms 131
Recruiting through social media: Is it aligned with Gen Yers behaviors? An insight from the Italian labour market 131
La gestione dei talenti 130
Benessere e lavoro: ossimoro o opportunità? 129
Generation Y at Work: The Role of e-HRM in Reassembling the Employment Relationship 125
I COSTI AZIENDALI PER LA GESTIONE DELLA MATERNITÀ: REALTÀ, PERCEZIONI E LEVE DI INTERVENTO. 123
E-HRM e lavoratori della Generazione Y: Ridefinire la relazione persona-organizzazione 122
Identity and behaviors in the era of social recruiting: The Millennials’ perspective 120
IS, Organization and Strategy: convergence or Divergence? A Meta-Analysis. 118
I costi aziendali per la gestione della maternità: realtà, percezioni e leve di intervento 118
Implications of e-HRM for the Role of Employees 118
E-HRM e lavoratori della generazione Y: Ridefinire la relazione persona-organizzazione 117
Organizing Individual and Collective Creativity. Flying in the face of creativity clichés: some empirical evidences 116
MANAGING STAKEHOLDERS IN THE SOCIAL ENTERPRISE. DEVELOPMENT AND VALIDATION OF A SCALE FOR THE STAKEHOLDER ENGAGEMENT 115
IS, Organization and Strategy: Convergence or Divergence? A Meta-analysis . 113
Uomo economico o unomo sociale? organizzare la solidarietà organizzativa 113
The integration of virtual and real social networking: the need of managerial reconfiguration 112
Quale organizzazione per quale società? La persona al centro. La tavola rotonda finale del WOA 2021 di ASSIOA 110
A Rhizomatic Process in Education: Open Innovation and Cooperation Beyond Boundaries 110
La gestione dei talenti, una sfida possibile? 109
When blogging is a challenge: An organizational and psychological analysis of a failed empowerment project 109
I COSTI AZIENDALI PER LA GESTIONE DELLA MATERNITÀ: RETORICA O REALTÀ? 107
RELOADING TRUST IN THE HR DEPARTMENT. THE ROLE OF E-HRM IN SUPPORTING THE EMPLOYEE-ORGANIZATION-RELATIONSHIP 107
Growing brand ambassadors: The role of affective commitment, person-organization fit and networking behaviors in the context of Alumni networks 106
Generation Y at Work: The Role of e-HRM in Building Up Positive work Attitudes. 104
Talenti si diventa. Esprienze aziendali per costruire le persone di valore 103
Creatività tra dimensione individuale e collettiva. Il ruolo delle dinamiche relazionali in una prospettiva multilivello. 102
Organizing collective creativity. From people to groups 102
Il potere trasformativo della funzione HR. Sei archetipi per spiegare il cambiamento organizzativo 100
Mobbing: Antecedenti e antidoti organizzativi 100
GenY at work: The role of e-HRM in bulding positive work attitudes 99
Generation Y and team Creativity: How to design strategic e-Hr Architecture 99
Flying in the face of creativity cliches: some empirical evidences 99
The role of Green Human Resource Management attributions in shaping employee green behavior: A multilevel perspective 98
FOSTERING SOCIAL STAKEHOLDER ENGAGEMENT THROUGH ICT 98
Mode e modi per identificare, gestire e sviluppare il talento nelle aziende che cambiano. Pratiche correnti nel panorama italiano (capitolo 2) 98
E-Work. Labour Processes Transformation 97
Ricompense ed equità: problema antico e nuova sfida manageriale 97
IS, Organization and Strategy: Convergence or Divergence? A Meta-analysis . 97
La solidarietà e relazioni di lavoro. Come il contesto sociale influenza i comportamenti di cittadinanza organizzativa 96
Flessibilità spazio-temporale e gestione delle risorse umane: tra mito e realtà . I tempi dei cittadini, delle aziende e del territorio di Milano. Criticità e prospettive 96
I costi della maternità: una indagine quantitativa 94
Trust in the HR Dept. The Role of e-HRM in Supporting Informal Coordination through Formalization 94
Dalla flessibilità del sistema universitario alla flessibilità dei sistemi di gestione del personale: una rilettura neo-istituzionalista della riforma universitaria 92
"Performance, pratiche di valutazione e trasparenza: la prospettiva organizzativa", 92
Quali risorse umane per un economia avanzata in un area metropolitana europea? Il caso di Milano , 92
La gestione dei talenti: una sfida possibile? Pratiche correnti nel panorama italiano 92
Organizzare la creatività nella Project Based Enterprise 91
Work Flexibility And Technology: Managerial Rhetoric Or Organizational Practice? The Ibm Mobility Project. 89
An organisational combinative approach to new work arrangements and wellbeing: back to the future? 89
Old wine in new bottles? HR professionals’ roles and work in new organizations 89
HR specialists in the spotlight: aggregating popular culture representations to highlight the underlying occupational image 88
Isomorphism and Replication: The Rainbow Network 88
Better alone than ? A Multilevel approach to creativity work 88
E-Work. Labour Processes Transformation . 86
Designing High Social Impact Organisations. How to Combine Business and Social Dimensions 86
Enhancing Development, Competitiveness and Innovation: the Role of Creativity 86
The Unexpected Side Of Relational E-Hrm: Developing Trust in the Hr Department 86
Have HR strategic partners left the building? The (new) role of HR professionals from a social-symbolic perspective 85
Risorse umane per competere in Europa 85
ICT, Creativity and Innovation. How to design Effective Project Team 84
How to design an Effective Social Enterprise: The Community Organizational Model and The Engagement of the Primary Social Stakeholder 83
La scelta delle strutture di governo della relazione di lavoro: prospettive a confronto 82
L'evoluzione del rapporto tra individuo e impresa e il problema dei talenti. 81
Organising a Social Enterprise 81
From designing organizational creativity to creativity for organizational design 80
Flessibilità e gestione delle risorse umane: nuovi modelli e vecchi strumenti 80
Crocevia Organizzativi: persone, lavoro e relazioni 80
Student s perception of the audit profession and of the audit firms reputation 79
Totale 18.748
Categoria #
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Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2020/20211.934 0 0 0 0 0 171 280 181 334 443 341 184
2021/20222.401 207 215 128 227 233 119 121 280 178 146 247 300
2022/20232.787 258 270 265 253 242 276 159 262 370 149 174 109
2023/20242.234 124 387 141 236 142 208 128 184 123 160 187 214
2024/20252.933 129 140 234 117 230 135 185 167 443 269 438 446
2025/20262.859 890 226 331 389 758 265 0 0 0 0 0 0
Totale 20.822