Anzivino, Alessia
 Distribuzione geografica
Continente #
EU - Europa 3.552
AS - Asia 1.717
NA - Nord America 1.503
SA - Sud America 343
AF - Africa 143
OC - Oceania 62
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 2
Totale 7.322
Nazione #
IT - Italia 2.046
US - Stati Uniti d'America 1.422
SG - Singapore 727
CN - Cina 313
FR - Francia 281
BR - Brasile 263
GB - Regno Unito 245
SE - Svezia 244
DE - Germania 186
ID - Indonesia 88
IN - India 88
HK - Hong Kong 84
IE - Irlanda 77
VN - Vietnam 77
RU - Federazione Russa 72
TR - Turchia 65
FI - Finlandia 60
CA - Canada 59
NL - Olanda 56
AU - Australia 53
KR - Corea 52
ZW - Zimbabwe 50
UA - Ucraina 47
ZA - Sudafrica 46
TW - Taiwan 34
PE - Perù 30
JP - Giappone 29
MY - Malesia 27
ES - Italia 26
PL - Polonia 25
BD - Bangladesh 24
IR - Iran 23
PT - Portogallo 22
BE - Belgio 21
CH - Svizzera 20
AR - Argentina 16
GR - Grecia 15
HU - Ungheria 14
PK - Pakistan 14
AE - Emirati Arabi Uniti 13
MX - Messico 13
NO - Norvegia 13
AT - Austria 12
RO - Romania 12
EC - Ecuador 11
KE - Kenya 11
LT - Lituania 11
DK - Danimarca 9
EG - Egitto 9
MT - Malta 9
NZ - Nuova Zelanda 9
SA - Arabia Saudita 9
UG - Uganda 9
TH - Thailandia 8
CL - Cile 7
EE - Estonia 7
IQ - Iraq 7
BO - Bolivia 5
JO - Giordania 5
PH - Filippine 5
IL - Israele 4
LV - Lettonia 4
MA - Marocco 4
UY - Uruguay 4
BG - Bulgaria 3
CO - Colombia 3
CZ - Repubblica Ceca 3
GH - Ghana 3
VE - Venezuela 3
BH - Bahrain 2
BJ - Benin 2
CY - Cipro 2
DO - Repubblica Dominicana 2
IS - Islanda 2
JM - Giamaica 2
KG - Kirghizistan 2
LK - Sri Lanka 2
NG - Nigeria 2
NP - Nepal 2
OM - Oman 2
RS - Serbia 2
SI - Slovenia 2
SL - Sierra Leone 2
SV - El Salvador 2
UZ - Uzbekistan 2
VA - Santa Sede (Città del Vaticano) 2
A1 - Anonimo 1
AZ - Azerbaigian 1
BA - Bosnia-Erzegovina 1
BB - Barbados 1
BY - Bielorussia 1
BZ - Belize 1
CI - Costa d'Avorio 1
ET - Etiopia 1
GM - Gambi 1
GT - Guatemala 1
KW - Kuwait 1
KZ - Kazakistan 1
LA - Repubblica Popolare Democratica del Laos 1
LB - Libano 1
Totale 7.314
Città #
Milan 456
Singapore 332
Ashburn 159
Chandler 137
Rome 117
Beijing 65
Dublin 61
Hefei 59
Harare 50
Istanbul 48
Jakarta 48
Dallas 47
San Mateo 46
Naples 45
Menlo Park 44
Bologna 43
Los Angeles 41
Redwood City 39
Turin 39
Ho Chi Minh City 38
Como 36
New York 34
Chicago 33
Helsinki 33
Jacksonville 33
Seoul 32
Hong Kong 31
Boardman 30
Cattolica 30
Frankfurt am Main 30
Florence 28
Lima 28
Wilmington 27
São Paulo 26
Venice 25
Central 22
Council Bluffs 21
San Marcos 21
Johannesburg 20
Kent 20
Cornate d'Adda 17
Moscow 17
Piacenza 17
Nanjing 16
Princeton 16
Verona 16
Boston 15
Dearborn 15
Florianópolis 15
London 15
The Dalles 15
Barlassina 14
Melbourne 14
Melksham 14
Sydney 14
Amsterdam 13
Ann Arbor 13
Manchester 13
Thessaloniki 13
Udine 13
Berlin 12
Hackney 12
Hamburg 12
Hanoi 12
Kuala Lumpur 12
Mumbai 12
Munich 12
Paris 12
Perugia 12
Rozzano 12
Santa Clara 12
Tokyo 12
Agliana 11
Augusta 11
Bari 11
Brussels 11
Buffalo 11
Monza 11
Napoli 11
Ottawa 11
Santeramo in Colle 11
Yogyakarta 11
Ancona 10
Chiari 10
Delhi 10
Guangzhou 10
Palermo 10
Adelaide 9
Houston 9
Lawrence 9
Miaoli 9
Montreal 9
Porto 9
Rāichūr 9
Torino 9
Warsaw 9
Brescia 8
Brooklyn 8
Cape Town 8
Dubai 8
Totale 3.186
Nome #
Guccification: redefining luxury through art The Gucci revolution 726
Tensions and paradoxes in sustainable beauty industry 422
SUSTAINABILITY AND OMNICHANNEL STRATEGIES IN THE ITALIAN WINE INDUSTRY 311
The role of strategic communication in driving marketing-decision making 310
Designing Fourth Place: Where Sustainable Service Ecosystem exists 279
Towards Sustainable Value Creation in The Beauty Service Ecosystem: Connecting Tensions and Systemic Sustainability Outcomes 269
Il piano di marketing integrato 198
LA CREAZIONE DI VALORE NELLE PARTERSHIP TRA IMPRESE E AZIENDE NON PROFIT 194
Stakeholder Engagement e Impresa Sociale 178
Personal Fundraising e Crowdfunding: Nuove prospettive per il fundraising online 177
Transformative value co-creation in healthcare services in the COVID-19 era 175
Accesso ai servizi sanitari degli immigrati in Italia. Li- nee guida per superare le barriere di questa tipologia di popolazioni 172
Sustainability and Omnichannel Strategies in the Italian Wine Industry 158
The role of strategic communication in driving marketing decision-making 157
La creazione di valore nelle partnership tra imprese e aziende non profit: un’analisi dei casi Terna e Banco Alimentare. 156
Sales e rapporti con la GDO: priorità e sfide 155
LE IMPRESE E I “NUOVI ITALIANI” Strategie di marketing e comunicazione 154
Understanding value creation in digital context: An empirical investigation of B2B 148
Cross sector partnerships in the development of sustainable service ecosystems 145
Uncovering the Hidden “Where” of Sustainable Service Ecosystems: The Role of Spaces and Places 140
Istituzioni private e interesse pubblico: aziende non profit e imprese socialmente responsabili 140
Decision-making in a time of chaos 136
Innovation in Collaboration between Firms and Nonprofit Organizations: The Italian Case 136
New evolutionary trajectories in business landscape: a Delphi study 122
Digital-mediated healthcare: defining a new, emerging and valuable service ecosystem 121
Service Ecosystem & Retail. Evidenze empiriche dal mondo DIY 118
Italian agritourism as a traditional innovative answer to COVID-19 pandemic 117
Sustainable Rural Tourism Transition In The Wine Industry: The Role Of Meso Level 114
L’impatto della trasformazione digitale nella co-creazione di valore nel contesto B2B 113
Oggetto e metodologia di indagine 108
Il valore socio economico del terzo settore a Milano 105
Il target degli immigrati: politiche di marketing e comunicazione delle imprese italiane 103
Festivals as platforms for actors’ engagement in a local context 101
Sustainability and Omnichannel Strategies in the Italian Wine Industry 99
Decision making in highly uncertain contexts 98
Il marketing sociale di AVIS 98
The long and winding road of eHealth. The service ecosystem perspective 97
Le imprese e gli immigrati come nuovi consumatori. Uno studio esplorativo. 94
La gestione dell'organizzazione 84
Addressing Tensions and Paradoxes in Sustainable Wine Industry: The Case of the Association “Le Donne Del Vino” 84
Transformative Value Co-creation in Healthcare Services in the COVID-19 Era: The Case of Centro Cardiologico Monzino 83
TENSIONS IN THE eHEALTH SERVICE ECOSYSTEM IN COVID-19 ERA. EVIDENCE FROM ITALY 79
Obiettivi e metodologia di ricerca 77
La normativa a livello europeo, nazionale e regionale 75
La comunicazione strategica nei processi decisionali di marketing 72
Artification and Territorial Development: A Possible Challenge? 58
Complexity, Frictions, and Evolution in Service Ecosystems 57
Orchestration mechanisms in sustainability-oriented innovation: a meta-organization perspective 56
Cross-sector collaborative partnerships ai tempi del Covid 42
Surfing artificial intelligence: creating value in mission-driven contexts 7
The complexity and frictions of digital transformation in education service ecosystem 5
Totale 7.423
Categoria #
all - tutte 23.575
article - articoli 0
book - libri 0
conference - conferenze 0
curatela - curatele 0
other - altro 0
patent - brevetti 0
selected - selezionate 0
volume - volumi 0
Totale 23.575


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2020/2021407 0 0 0 0 0 44 70 32 69 79 89 24
2021/2022591 54 26 56 49 25 92 27 64 63 25 60 50
2022/2023903 41 74 53 73 68 149 55 61 118 85 74 52
2023/20241.323 35 107 62 87 100 205 128 160 80 69 153 137
2024/20251.807 61 103 130 97 149 92 119 125 242 166 342 181
2025/20261.751 379 164 271 294 549 94 0 0 0 0 0 0
Totale 7.423