Anzivino, Alessia
 Distribuzione geografica
Continente #
EU - Europa 3.003
NA - Nord America 1.184
AS - Asia 968
SA - Sud America 199
AF - Africa 96
OC - Oceania 49
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 2
Totale 5.501
Nazione #
IT - Italia 1.802
US - Stati Uniti d'America 1.126
SG - Singapore 313
SE - Svezia 222
GB - Regno Unito 200
BR - Brasile 156
DE - Germania 153
CN - Cina 150
FR - Francia 133
ID - Indonesia 80
IE - Irlanda 75
HK - Hong Kong 70
RU - Federazione Russa 69
IN - India 63
TR - Turchia 62
FI - Finlandia 52
KR - Corea 51
NL - Olanda 47
CA - Canada 46
UA - Ucraina 45
AU - Australia 40
ZW - Zimbabwe 36
TW - Taiwan 32
ZA - Sudafrica 29
PE - Perù 28
ES - Italia 24
VN - Vietnam 23
IR - Iran 22
PT - Portogallo 22
BE - Belgio 21
MY - Malesia 20
JP - Giappone 19
CH - Svizzera 17
GR - Grecia 15
HU - Ungheria 14
PK - Pakistan 13
PL - Polonia 13
AT - Austria 11
RO - Romania 11
NO - Norvegia 10
DK - Danimarca 9
MT - Malta 9
NZ - Nuova Zelanda 9
AE - Emirati Arabi Uniti 8
TH - Thailandia 8
UG - Uganda 8
LT - Lituania 7
MX - Messico 7
BD - Bangladesh 6
EG - Egitto 6
KE - Kenya 6
SA - Arabia Saudita 6
BO - Bolivia 5
JO - Giordania 4
LV - Lettonia 4
BG - Bulgaria 3
CL - Cile 3
CZ - Repubblica Ceca 3
GH - Ghana 3
IL - Israele 3
AR - Argentina 2
BJ - Benin 2
CY - Cipro 2
EE - Estonia 2
IQ - Iraq 2
IS - Islanda 2
JM - Giamaica 2
LK - Sri Lanka 2
NG - Nigeria 2
OM - Oman 2
PH - Filippine 2
RS - Serbia 2
SI - Slovenia 2
SL - Sierra Leone 2
VA - Santa Sede (Città del Vaticano) 2
VE - Venezuela 2
A1 - Anonimo 1
AZ - Azerbaigian 1
BB - Barbados 1
CO - Colombia 1
DO - Repubblica Dominicana 1
EC - Ecuador 1
GT - Guatemala 1
KZ - Kazakistan 1
LA - Repubblica Popolare Democratica del Laos 1
LU - Lussemburgo 1
MA - Marocco 1
MN - Mongolia 1
PS - Palestinian Territory 1
SJ - Isole Svalbard e Jan Mayen 1
TZ - Tanzania 1
UY - Uruguay 1
XK - ???statistics.table.value.countryCode.XK??? 1
Totale 5.501
Città #
Milan 403
Singapore 154
Chandler 137
Ashburn 106
Rome 77
Dublin 61
Istanbul 48
San Mateo 46
Jakarta 45
Menlo Park 44
Bologna 42
Naples 40
Redwood City 39
Harare 36
Como 34
Turin 34
Jacksonville 33
Seoul 32
Helsinki 31
Cattolica 30
Chicago 28
Lima 27
Wilmington 27
Hefei 25
Florence 24
Boardman 23
Central 22
New York 22
San Marcos 21
Hong Kong 20
Cornate d'Adda 17
Frankfurt am Main 17
Ho Chi Minh City 17
Moscow 17
Piacenza 17
Los Angeles 16
Princeton 16
Dearborn 15
Johannesburg 15
Nanjing 15
Barlassina 14
Boston 14
Florianópolis 14
Melksham 14
Ann Arbor 13
Beijing 13
Sydney 13
Thessaloniki 13
Udine 13
Venice 13
Berlin 12
Perugia 12
Rozzano 12
São Paulo 12
Verona 12
Agliana 11
Augusta 11
Bari 11
Brussels 11
Hamburg 11
London 11
Napoli 11
Ottawa 11
Santeramo in Colle 11
Yogyakarta 11
Amsterdam 10
Ancona 10
Chiari 10
Manchester 10
Mumbai 10
Paris 10
Kuala Lumpur 9
Lawrence 9
Miaoli 9
Porto 9
Rāichūr 9
The Dalles 9
Torino 9
Brescia 8
Council Bluffs 8
Düsseldorf 8
Genoa 8
Houston 8
Livorno 8
Santa Clara 8
Shanghai 8
Venezia 8
Woodbridge 8
Auckland 7
Bangkok 7
Beckenham 7
Castelfranco di Sotto 7
Catanzaro 7
Fairfield 7
Hackney 7
Lancaster 7
Madrid 7
Monza 7
Mountain View 7
Palermo 7
Totale 2.464
Nome #
Guccification: redefining luxury through art The Gucci revolution 682
Tensions and paradoxes in sustainable beauty industry 340
SUSTAINABILITY AND OMNICHANNEL STRATEGIES IN THE ITALIAN WINE INDUSTRY 295
The role of strategic communication in driving marketing-decision making 218
Designing Fourth Place: Where Sustainable Service Ecosystem exists 213
Towards Sustainable Value Creation in The Beauty Service Ecosystem: Connecting Tensions and Systemic Sustainability Outcomes 162
Stakeholder Engagement e Impresa Sociale 159
Accesso ai servizi sanitari degli immigrati in Italia. Li- nee guida per superare le barriere di questa tipologia di popolazioni 147
Transformative value co-creation in healthcare services in the COVID-19 era 147
Personal Fundraising e Crowdfunding: Nuove prospettive per il fundraising online 145
Il piano di marketing integrato 140
Sustainability and Omnichannel Strategies in the Italian Wine Industry 137
LE IMPRESE E I “NUOVI ITALIANI” Strategie di marketing e comunicazione 134
Understanding value creation in digital context: An empirical investigation of B2B 131
Istituzioni private e interesse pubblico: aziende non profit e imprese socialmente responsabili 128
La creazione di valore nelle partnership tra imprese e aziende non profit: un’analisi dei casi Terna e Banco Alimentare. 123
Innovation in Collaboration between Firms and Nonprofit Organizations: The Italian Case 117
Decision-making in a time of chaos 111
Digital-mediated healthcare: defining a new, emerging and valuable service ecosystem 103
Service Ecosystem & Retail. Evidenze empiriche dal mondo DIY 100
Uncovering the Hidden “Where” of Sustainable Service Ecosystems: The Role of Spaces and Places 98
Sales e rapporti con la GDO: priorità e sfide 94
Oggetto e metodologia di indagine 90
Cross sector partnerships in the development of sustainable service ecosystems 89
New evolutionary trajectories in business landscape: a Delphi study 88
Il valore socio economico del terzo settore a Milano 86
Il marketing sociale di AVIS 84
Sustainable Rural Tourism Transition In The Wine Industry: The Role Of Meso Level 81
Le imprese e gli immigrati come nuovi consumatori. Uno studio esplorativo. 80
The long and winding road of eHealth. The service ecosystem perspective 80
Il target degli immigrati: politiche di marketing e comunicazione delle imprese italiane 79
Sustainability and Omnichannel Strategies in the Italian Wine Industry 78
Italian agritourism as a traditional innovative answer to COVID-19 pandemic 77
The role of strategic communication in driving marketing decision-making 76
La gestione dell'organizzazione 69
Decision making in highly uncertain contexts 65
Transformative Value Co-creation in Healthcare Services in the COVID-19 Era: The Case of Centro Cardiologico Monzino 65
La normativa a livello europeo, nazionale e regionale 61
Obiettivi e metodologia di ricerca 60
TENSIONS IN THE eHEALTH SERVICE ECOSYSTEM IN COVID-19 ERA. EVIDENCE FROM ITALY 55
Festivals as platforms for actors’ engagement in a local context 54
Addressing Tensions and Paradoxes in Sustainable Wine Industry: The Case of the Association “Le Donne Del Vino” 54
L’impatto della trasformazione digitale nella co-creazione di valore nel contesto B2B 50
LA CREAZIONE DI VALORE NELLE PARTERSHIP TRA IMPRESE E AZIENDE NON PROFIT 44
Artification and Territorial Development: A Possible Challenge? 41
Orchestration mechanisms in sustainability-oriented innovation: a meta-organization perspective 25
La comunicazione strategica nei processi decisionali di marketing 15
Cross-sector collaborative partnerships ai tempi del Covid 14
Complexity, Frictions, and Evolution in Service Ecosystems 8
Totale 5.592
Categoria #
all - tutte 18.650
article - articoli 0
book - libri 0
conference - conferenze 0
curatela - curatele 0
other - altro 0
patent - brevetti 0
selected - selezionate 0
volume - volumi 0
Totale 18.650


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2019/202025 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 25
2020/2021602 13 81 45 25 31 44 70 32 69 79 89 24
2021/2022591 54 26 56 49 25 92 27 64 63 25 60 50
2022/2023903 41 74 53 73 68 149 55 61 118 85 74 52
2023/20241.323 35 107 62 87 100 205 128 160 80 69 153 137
2024/20251.727 61 103 130 97 149 92 119 125 242 166 342 101
Totale 5.592