Martinelli, Elisa Martina
 Distribuzione geografica
Continente #
EU - Europa 2.694
NA - Nord America 989
AS - Asia 689
SA - Sud America 139
AF - Africa 38
OC - Oceania 27
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 3
Totale 4.579
Nazione #
IT - Italia 1.779
US - Stati Uniti d'America 965
SG - Singapore 309
SE - Svezia 208
DE - Germania 152
CN - Cina 110
FR - Francia 106
BR - Brasile 103
GB - Regno Unito 62
IE - Irlanda 59
RU - Federazione Russa 56
NL - Olanda 55
ID - Indonesia 45
VN - Vietnam 43
IR - Iran 38
BE - Belgio 31
AU - Australia 27
CH - Svizzera 27
IN - India 23
FI - Finlandia 21
HK - Hong Kong 21
KR - Corea 21
ES - Italia 20
DK - Danimarca 16
UA - Ucraina 16
CA - Canada 15
PT - Portogallo 12
AT - Austria 10
LU - Lussemburgo 10
MA - Marocco 10
CL - Cile 9
TR - Turchia 9
MY - Malesia 8
NG - Nigeria 8
PH - Filippine 8
AR - Argentina 7
CO - Colombia 7
HU - Ungheria 7
LV - Lettonia 7
SI - Slovenia 7
ZA - Sudafrica 7
PK - Pakistan 6
EC - Ecuador 5
JP - Giappone 5
MT - Malta 5
TW - Taiwan 5
AE - Emirati Arabi Uniti 4
BD - Bangladesh 4
BG - Bulgaria 4
GR - Grecia 4
IL - Israele 4
JO - Giordania 4
PL - Polonia 4
TZ - Tanzania 4
EU - Europa 3
MX - Messico 3
NO - Norvegia 3
PE - Perù 3
SA - Arabia Saudita 3
SK - Slovacchia (Repubblica Slovacca) 3
UZ - Uzbekistan 3
AM - Armenia 2
BJ - Benin 2
BO - Bolivia 2
BS - Bahamas 2
DZ - Algeria 2
KG - Kirghizistan 2
LK - Sri Lanka 2
LT - Lituania 2
QA - Qatar 2
SM - San Marino 2
TH - Thailandia 2
TN - Tunisia 2
VE - Venezuela 2
AL - Albania 1
AZ - Azerbaigian 1
CZ - Repubblica Ceca 1
DO - Repubblica Dominicana 1
EE - Estonia 1
EG - Egitto 1
JM - Giamaica 1
LA - Repubblica Popolare Democratica del Laos 1
MD - Moldavia 1
MM - Myanmar 1
MN - Mongolia 1
OM - Oman 1
PA - Panama 1
RO - Romania 1
RS - Serbia 1
SC - Seychelles 1
SV - El Salvador 1
TG - Togo 1
TM - Turkmenistan 1
UY - Uruguay 1
Totale 4.579
Città #
Milan 379
Chandler 204
Singapore 137
Rome 97
Dublin 53
Ann Arbor 50
Ashburn 45
New York 45
Jakarta 38
Bologna 33
Cattolica 30
Muggiò 29
San Mateo 28
Boardman 27
Beijing 26
Naples 26
The Dalles 26
Amsterdam 25
Wilmington 25
Pozzuolo Martesana 23
Princeton 22
Redwood City 22
Monticelli Brusati 20
Dallas 19
Los Angeles 18
Moscow 18
Brussels 17
Seoul 17
Boston 16
Yverdon 16
Hefei 15
Palermo 15
Pescara 15
Sesto San Giovanni 15
Turin 15
Melbourne 14
Bari 13
Boffalora Sopra Ticino 13
Rozzano 13
Verona 13
Genoa 12
Piacenza 12
Florence 11
Frankfurt am Main 10
Helsinki 10
Jacksonville 10
Seattle 10
Bergamo 9
Cinisello Balsamo 9
São Paulo 9
Tehran 9
Brescia 8
Ceregnano 8
Fairfield 8
Genova 8
Modena 8
Monza 8
Neustadt 8
Parma 8
Reggio Emilia 8
Catania 7
Hamburg 7
Hanoi 7
Hong Kong 7
Jönköping 7
Lisbon 7
London 7
Mumbai 7
Padova 7
Riga 7
Vienna 7
Woodbridge 7
Boydton 6
Bucaramanga 6
Casorate Primo 6
Frosinone 6
Lagos 6
Lainate 6
Latina 6
Melegnano 6
Nanjing 6
Nivelles 6
Rio de Janeiro 6
Treviso 6
Andover 5
Athens 5
Brasília 5
Budapest 5
Caravaggio 5
Casablanca 5
Chioggia 5
Civitanova Marche 5
Como 5
Gallipoli 5
Kish 5
Lyngby 5
Manchester 5
Shanghai 5
Taggia 5
Taipei 5
Totale 2.091
Nome #
Sostenibilità ambientale e preferenze dei consumatori nel contesto dell’e-commerce: un’analisi empirica sulle opzioni di delivery 538
Trasformazione dei canali di Marketing nelle PMI italiane del Made in Italy 296
L'impatto della digital transformation per lo sviluppo di strategie produttive green oriented 271
Enabling a customer-centric Supply Chain through 3D printing: an aerospace case study 189
Environmental sustainability and consumers’ preferences about parcel lockers as delivery option in the context of e-commerce: evidence from a survey and implications for Italian SMEs 189
Customer-Driven Supply Chains: a theoretical analysis 186
Marketing channel transformation in Italian SMEs 178
I canali di Marketing nelle medie imprese italiane del Made in Italy: evoluzione o stasi? 167
The Reconfiguration of the indirect marketing channel: The SMEs’ perspective 167
Reti di imprese e internazionalizzazione: Il Buon Gusto Italiano 163
Il piano di marketing integrato 139
The B2B eMarketplace transformation 136
Customer-centric innovation: Implementazione della Stampa 3D nel settore della gioielleria italiana 135
The future of Digital Transformation: a business model reconfiguration 118
Decision-making in a time of chaos 111
Getting the most from E‑commerce in the context of omnichannel strategies 100
Crisis driven digital innovation. I nuovi e-marketplace 99
Getting the most from E-commerce. A case-based study on the opportunities and threats for supply chain management processes in the context of Omnichannel Strategies 93
Customer integration into supply chains: literature review and research propositions 92
Trends in Marketing Channels transformation in Italian SMEs 92
New Companies’ DNA: the Heritage of the Past Industrial Revolutions in Digital Transformation 89
Supply chain communication 88
New evolutionary trajectories in business landscape: a Delphi study 88
Sustainability in the raw materials industry: Rethinking market strategies and market relationships 86
Marketing Channels transformation in Italian SMEs 85
Oltre i Confini Aziendali: tecnologia ed impegno sociale verso imprese sostenibili 84
Customer-driven Supply Chains under IMP lens: a systematic literature review and conceptual framework. 82
3D Printing: enabling the customer centricity on the Supply Chain 74
Customer centric innovation: adoption of 3D printing in the Italian jewellery sector 72
Customer integration into supply chains: literature review and research propositions 71
Decision making in highly uncertain contexts 64
Navigating business frontier: bridging technology and social responsibility for sustainable enterprises 54
L’impatto della trasformazione digitale nella co-creazione di valore nel contesto B2B 46
Customer centric innovation: adoption of 3D printing in the Italian jewellery sector 46
Environmental sustainability and information sharing related to delivery options in the B2B2C context of e-commerce: evidence from a survey 44
Digitalization in Italian SMEs: the transformation of marketing channels 41
THE NEW DIGITAL SALES ENABLERS 38
Oltre i Confini Aziendali: tecnologia ed impegno sociale verso imprese sostenibili 16
CUSTOMER DRIVEN SUPPLY CHAINS AND DIRECT DIGITAL MANUFACTURING TECHNOLOGY 16
Sustainable strategies in energy-intensive industries: a qualitative study 14
Totale 4.657
Categoria #
all - tutte 15.712
article - articoli 0
book - libri 0
conference - conferenze 0
curatela - curatele 0
other - altro 0
patent - brevetti 0
selected - selezionate 0
volume - volumi 0
Totale 15.712


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2019/202021 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 21
2020/2021400 22 15 35 25 58 19 27 41 61 28 33 36
2021/2022668 27 22 44 62 43 45 40 106 97 31 90 61
2022/20231.039 78 90 55 113 87 129 57 117 114 102 37 60
2023/2024793 63 106 53 65 55 70 100 59 34 54 71 63
2024/20251.363 55 40 89 73 73 53 101 145 256 126 263 89
Totale 4.657