Martinelli, Elisa Martina
 Distribuzione geografica
Continente #
EU - Europa 2.994
AS - Asia 1.282
NA - Nord America 1.213
SA - Sud America 291
AF - Africa 66
OC - Oceania 28
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 3
Totale 5.877
Nazione #
IT - Italia 1.938
US - Stati Uniti d'America 1.170
SG - Singapore 625
CN - Cina 240
BR - Brasile 224
SE - Svezia 213
DE - Germania 170
FR - Francia 136
GB - Regno Unito 104
VN - Vietnam 93
IE - Irlanda 68
RU - Federazione Russa 63
NL - Olanda 62
ID - Indonesia 47
IN - India 41
IR - Iran 39
HK - Hong Kong 32
BE - Belgio 31
CH - Svizzera 29
AU - Australia 28
KR - Corea 26
CA - Canada 23
FI - Finlandia 22
ES - Italia 21
AR - Argentina 20
ZA - Sudafrica 18
AT - Austria 16
BD - Bangladesh 16
DK - Danimarca 16
MA - Marocco 16
TR - Turchia 15
UA - Ucraina 15
PT - Portogallo 13
CL - Cile 11
JP - Giappone 11
PL - Polonia 11
AE - Emirati Arabi Uniti 10
LU - Lussemburgo 10
MY - Malesia 10
PK - Pakistan 10
MX - Messico 9
CO - Colombia 8
EC - Ecuador 8
NG - Nigeria 8
PH - Filippine 8
HU - Ungheria 7
IQ - Iraq 7
JO - Giordania 7
LV - Lettonia 7
SI - Slovenia 7
SA - Arabia Saudita 6
TW - Taiwan 6
EG - Egitto 5
LT - Lituania 5
MT - Malta 5
PY - Paraguay 5
VE - Venezuela 5
BG - Bulgaria 4
GR - Grecia 4
IL - Israele 4
PE - Perù 4
TN - Tunisia 4
TZ - Tanzania 4
UY - Uruguay 4
AL - Albania 3
EU - Europa 3
NO - Norvegia 3
NP - Nepal 3
OM - Oman 3
SK - Slovacchia (Repubblica Slovacca) 3
SY - Repubblica araba siriana 3
UZ - Uzbekistan 3
AM - Armenia 2
BJ - Benin 2
BO - Bolivia 2
BS - Bahamas 2
DZ - Algeria 2
ET - Etiopia 2
GT - Guatemala 2
JM - Giamaica 2
KG - Kirghizistan 2
LK - Sri Lanka 2
PA - Panama 2
QA - Qatar 2
SM - San Marino 2
TH - Thailandia 2
ZW - Zimbabwe 2
AZ - Azerbaigian 1
BY - Bielorussia 1
CI - Costa d'Avorio 1
CR - Costa Rica 1
CZ - Repubblica Ceca 1
DO - Repubblica Dominicana 1
EE - Estonia 1
KH - Cambogia 1
LA - Repubblica Popolare Democratica del Laos 1
LB - Libano 1
MD - Moldavia 1
MM - Myanmar 1
MN - Mongolia 1
Totale 5.871
Città #
Milan 432
Singapore 251
Chandler 197
Rome 117
Ashburn 81
Beijing 73
Dublin 57
New York 53
Ann Arbor 49
Dallas 44
Hefei 42
Los Angeles 39
Jakarta 37
Naples 36
Bologna 34
Cattolica 30
Amsterdam 29
Boardman 29
Muggiò 29
Ho Chi Minh City 27
San Mateo 27
The Dalles 26
Wilmington 24
Pozzuolo Martesana 23
São Paulo 23
Redwood City 22
Princeton 21
Monticelli Brusati 20
Palermo 20
Hanoi 18
Hong Kong 18
Moscow 18
Shavington 18
Brussels 17
Florence 17
Seoul 17
Turin 17
Boston 16
Frankfurt am Main 16
Kent 16
Yverdon 16
Pescara 15
Sesto San Giovanni 15
Melbourne 14
Bari 13
Boffalora Sopra Ticino 13
Rozzano 13
Santa Clara 13
Verona 13
Genoa 12
Modena 12
Monza 12
Piacenza 12
Vienna 12
Munich 11
Brasília 10
London 10
Seattle 10
Bergamo 9
Casablanca 9
Catania 9
Cinisello Balsamo 9
Helsinki 9
Manchester 9
Mumbai 9
Tehran 9
Brescia 8
Ceregnano 8
Fairfield 8
Genova 8
Jacksonville 8
Neustadt 8
Parma 8
Reggio Emilia 8
Rio de Janeiro 8
Tokyo 8
Amman 7
Hamburg 7
Johannesburg 7
Jönköping 7
Lisbon 7
Padova 7
Riga 7
Seveso 7
Woodbridge 7
Athens 6
Boydton 6
Brooklyn 6
Bucaramanga 6
Casorate Primo 6
Coventry 6
Frosinone 6
Houston 6
Lagos 6
Lainate 6
Latina 6
Melegnano 6
Nanjing 6
Nivelles 6
Paris 6
Totale 2.611
Nome #
Sostenibilità ambientale e preferenze dei consumatori nel contesto dell’e-commerce: un’analisi empirica sulle opzioni di delivery 557
Trasformazione dei canali di Marketing nelle PMI italiane del Made in Italy 324
L'impatto della digital transformation per lo sviluppo di strategie produttive green oriented 303
Marketing channel transformation in Italian SMEs 232
Enabling a customer-centric Supply Chain through 3D printing: an aerospace case study 209
Customer-Driven Supply Chains: a theoretical analysis 208
Environmental sustainability and consumers’ preferences about parcel lockers as delivery option in the context of e-commerce: evidence from a survey and implications for Italian SMEs 207
The Reconfiguration of the indirect marketing channel: The SMEs’ perspective 205
Il piano di marketing integrato 202
I canali di Marketing nelle medie imprese italiane del Made in Italy: evoluzione o stasi? 202
Reti di imprese e internazionalizzazione: Il Buon Gusto Italiano 202
The B2B eMarketplace transformation 171
Customer-centric innovation: Implementazione della Stampa 3D nel settore della gioielleria italiana 165
The future of Digital Transformation: a business model reconfiguration 149
Getting the most from E‑commerce in the context of omnichannel strategies 138
Decision-making in a time of chaos 137
Trends in Marketing Channels transformation in Italian SMEs 125
New evolutionary trajectories in business landscape: a Delphi study 124
Sustainability in the raw materials industry: Rethinking market strategies and market relationships 123
Crisis driven digital innovation. I nuovi e-marketplace 121
L’impatto della trasformazione digitale nella co-creazione di valore nel contesto B2B 118
Oltre i Confini Aziendali: tecnologia ed impegno sociale verso imprese sostenibili 115
Supply chain communication 111
New Companies’ DNA: the Heritage of the Past Industrial Revolutions in Digital Transformation 109
Getting the most from E-commerce. A case-based study on the opportunities and threats for supply chain management processes in the context of Omnichannel Strategies 109
Customer integration into supply chains: literature review and research propositions 107
Marketing Channels transformation in Italian SMEs 104
3D printing: enabling customer-centricity in the supply chain 103
Sustainable strategies in energy-intensive industries: a qualitative study 102
Decision making in highly uncertain contexts 98
Customer centric innovation: adoption of 3D printing in the Italian jewellery sector 95
THE NEW DIGITAL SALES ENABLERS 94
Customer-driven Supply Chains under IMP lens: a systematic literature review and conceptual framework. 92
Customer integration into supply chains: literature review and research propositions 89
Navigating business frontier: bridging technology and social responsibility for sustainable enterprises 88
Environmental sustainability and information sharing related to delivery options in the B2B2C context of e-commerce: evidence from a survey 87
Digitalization in Italian SMEs: the transformation of marketing channels 76
Oltre i Confini Aziendali: tecnologia ed impegno sociale verso imprese sostenibili 66
CUSTOMER DRIVEN SUPPLY CHAINS AND DIRECT DIGITAL MANUFACTURING TECHNOLOGY 55
Innovazione e integrazione nel B2B. Strategie e strumenti di comunicazione e marketing nei mercati business 22
Sostenibilità sinfonica? Il banco di prova delle aziende energivore italiane 15
Totale 5.959
Categoria #
all - tutte 19.324
article - articoli 0
book - libri 0
conference - conferenze 0
curatela - curatele 0
other - altro 0
patent - brevetti 0
selected - selezionate 0
volume - volumi 0
Totale 19.324


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2020/2021245 0 0 0 0 0 19 27 41 61 28 33 36
2021/2022662 26 21 44 62 42 44 40 105 97 31 89 61
2022/20231.023 77 87 54 112 84 127 57 115 112 101 37 60
2023/2024786 63 103 53 65 55 70 100 59 33 54 68 63
2024/20251.449 54 40 88 73 73 52 101 145 253 126 261 183
2025/20261.250 315 98 191 232 324 90 0 0 0 0 0 0
Totale 5.959