Martinelli, Elisa Martina
 Distribuzione geografica
Continente #
EU - Europa 2.968
AS - Asia 1.264
NA - Nord America 1.190
SA - Sud America 285
AF - Africa 64
OC - Oceania 28
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 3
Totale 5.802
Nazione #
IT - Italia 1.926
US - Stati Uniti d'America 1.149
SG - Singapore 625
CN - Cina 238
BR - Brasile 220
SE - Svezia 213
DE - Germania 169
FR - Francia 135
GB - Regno Unito 99
VN - Vietnam 92
IE - Irlanda 68
RU - Federazione Russa 63
NL - Olanda 59
ID - Indonesia 47
IN - India 40
IR - Iran 38
BE - Belgio 31
CH - Svizzera 29
AU - Australia 28
HK - Hong Kong 27
KR - Corea 26
CA - Canada 22
FI - Finlandia 22
ES - Italia 21
AR - Argentina 19
ZA - Sudafrica 18
DK - Danimarca 16
AT - Austria 15
BD - Bangladesh 15
MA - Marocco 15
UA - Ucraina 15
TR - Turchia 14
PT - Portogallo 13
JP - Giappone 11
AE - Emirati Arabi Uniti 10
CL - Cile 10
LU - Lussemburgo 10
MY - Malesia 10
PK - Pakistan 10
MX - Messico 9
PL - Polonia 9
CO - Colombia 8
EC - Ecuador 8
NG - Nigeria 8
PH - Filippine 8
HU - Ungheria 7
LV - Lettonia 7
SI - Slovenia 7
IQ - Iraq 6
TW - Taiwan 6
JO - Giordania 5
LT - Lituania 5
MT - Malta 5
PY - Paraguay 5
SA - Arabia Saudita 5
VE - Venezuela 5
BG - Bulgaria 4
EG - Egitto 4
GR - Grecia 4
IL - Israele 4
PE - Perù 4
TN - Tunisia 4
TZ - Tanzania 4
UY - Uruguay 4
EU - Europa 3
NO - Norvegia 3
OM - Oman 3
SK - Slovacchia (Repubblica Slovacca) 3
UZ - Uzbekistan 3
AL - Albania 2
AM - Armenia 2
BJ - Benin 2
BO - Bolivia 2
BS - Bahamas 2
DZ - Algeria 2
ET - Etiopia 2
GT - Guatemala 2
JM - Giamaica 2
KG - Kirghizistan 2
LK - Sri Lanka 2
NP - Nepal 2
PA - Panama 2
QA - Qatar 2
SM - San Marino 2
SY - Repubblica araba siriana 2
TH - Thailandia 2
ZW - Zimbabwe 2
AZ - Azerbaigian 1
BY - Bielorussia 1
CI - Costa d'Avorio 1
CZ - Repubblica Ceca 1
DO - Repubblica Dominicana 1
EE - Estonia 1
KH - Cambogia 1
LA - Repubblica Popolare Democratica del Laos 1
LB - Libano 1
MD - Moldavia 1
MM - Myanmar 1
MN - Mongolia 1
RO - Romania 1
Totale 5.797
Città #
Milan 428
Singapore 251
Chandler 197
Rome 115
Ashburn 73
Beijing 73
Dublin 57
New York 52
Ann Arbor 49
Dallas 43
Hefei 42
Jakarta 37
Los Angeles 37
Naples 35
Bologna 34
Cattolica 30
Boardman 29
Muggiò 29
Amsterdam 28
Ho Chi Minh City 27
San Mateo 27
The Dalles 26
Wilmington 24
Pozzuolo Martesana 23
Redwood City 22
São Paulo 22
Princeton 21
Monticelli Brusati 20
Palermo 20
Hanoi 18
Moscow 18
Shavington 18
Brussels 17
Florence 17
Seoul 17
Turin 17
Boston 16
Kent 16
Yverdon 16
Frankfurt am Main 15
Pescara 15
Sesto San Giovanni 15
Melbourne 14
Bari 13
Boffalora Sopra Ticino 13
Hong Kong 13
Rozzano 13
Verona 13
Genoa 12
Monza 12
Piacenza 12
Munich 11
Santa Clara 11
Vienna 11
Modena 10
Seattle 10
Bergamo 9
Brasília 9
Catania 9
Cinisello Balsamo 9
Helsinki 9
London 9
Manchester 9
Tehran 9
Brescia 8
Casablanca 8
Ceregnano 8
Fairfield 8
Genova 8
Jacksonville 8
Mumbai 8
Neustadt 8
Parma 8
Reggio Emilia 8
Rio de Janeiro 8
Tokyo 8
Hamburg 7
Johannesburg 7
Jönköping 7
Lisbon 7
Padova 7
Riga 7
Seveso 7
Woodbridge 7
Athens 6
Boydton 6
Bucaramanga 6
Casorate Primo 6
Coventry 6
Frosinone 6
Houston 6
Lagos 6
Lainate 6
Latina 6
Melegnano 6
Nanjing 6
Nivelles 6
Paris 6
Taipei 6
Treviso 6
Totale 2.574
Nome #
Sostenibilità ambientale e preferenze dei consumatori nel contesto dell’e-commerce: un’analisi empirica sulle opzioni di delivery 555
Trasformazione dei canali di Marketing nelle PMI italiane del Made in Italy 323
L'impatto della digital transformation per lo sviluppo di strategie produttive green oriented 303
Marketing channel transformation in Italian SMEs 230
Enabling a customer-centric Supply Chain through 3D printing: an aerospace case study 207
Environmental sustainability and consumers’ preferences about parcel lockers as delivery option in the context of e-commerce: evidence from a survey and implications for Italian SMEs 206
Customer-Driven Supply Chains: a theoretical analysis 203
The Reconfiguration of the indirect marketing channel: The SMEs’ perspective 200
I canali di Marketing nelle medie imprese italiane del Made in Italy: evoluzione o stasi? 199
Reti di imprese e internazionalizzazione: Il Buon Gusto Italiano 199
Il piano di marketing integrato 198
The B2B eMarketplace transformation 169
Customer-centric innovation: Implementazione della Stampa 3D nel settore della gioielleria italiana 164
The future of Digital Transformation: a business model reconfiguration 148
Decision-making in a time of chaos 136
Getting the most from E‑commerce in the context of omnichannel strategies 135
Trends in Marketing Channels transformation in Italian SMEs 124
New evolutionary trajectories in business landscape: a Delphi study 122
Crisis driven digital innovation. I nuovi e-marketplace 121
Sustainability in the raw materials industry: Rethinking market strategies and market relationships 120
Oltre i Confini Aziendali: tecnologia ed impegno sociale verso imprese sostenibili 115
L’impatto della trasformazione digitale nella co-creazione di valore nel contesto B2B 113
Supply chain communication 111
New Companies’ DNA: the Heritage of the Past Industrial Revolutions in Digital Transformation 108
Getting the most from E-commerce. A case-based study on the opportunities and threats for supply chain management processes in the context of Omnichannel Strategies 108
Customer integration into supply chains: literature review and research propositions 105
Marketing Channels transformation in Italian SMEs 104
3D printing: enabling customer-centricity in the supply chain 102
Sustainable strategies in energy-intensive industries: a qualitative study 99
Decision making in highly uncertain contexts 98
Customer centric innovation: adoption of 3D printing in the Italian jewellery sector 93
THE NEW DIGITAL SALES ENABLERS 92
Customer-driven Supply Chains under IMP lens: a systematic literature review and conceptual framework. 91
Customer integration into supply chains: literature review and research propositions 89
Navigating business frontier: bridging technology and social responsibility for sustainable enterprises 87
Environmental sustainability and information sharing related to delivery options in the B2B2C context of e-commerce: evidence from a survey 86
Digitalization in Italian SMEs: the transformation of marketing channels 70
Oltre i Confini Aziendali: tecnologia ed impegno sociale verso imprese sostenibili 66
CUSTOMER DRIVEN SUPPLY CHAINS AND DIRECT DIGITAL MANUFACTURING TECHNOLOGY 53
Innovazione e integrazione nel B2B. Strategie e strumenti di comunicazione e marketing nei mercati business 22
Sostenibilità sinfonica? Il banco di prova delle aziende energivore italiane 10
Totale 5.884
Categoria #
all - tutte 19.084
article - articoli 0
book - libri 0
conference - conferenze 0
curatela - curatele 0
other - altro 0
patent - brevetti 0
selected - selezionate 0
volume - volumi 0
Totale 19.084


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2020/2021245 0 0 0 0 0 19 27 41 61 28 33 36
2021/2022662 26 21 44 62 42 44 40 105 97 31 89 61
2022/20231.023 77 87 54 112 84 127 57 115 112 101 37 60
2023/2024786 63 103 53 65 55 70 100 59 33 54 68 63
2024/20251.449 54 40 88 73 73 52 101 145 253 126 261 183
2025/20261.175 315 98 191 232 324 15 0 0 0 0 0 0
Totale 5.884