Martinelli, Elisa Martina

Martinelli, Elisa Martina  

MILANO - Dipartimento di Scienze dell'economia e della gestione aziendale  

Mostra records
Risultati 1 - 20 di 37 (tempo di esecuzione: 0.02 secondi).
Data di pubblicazione Titolo Autore(i) File
1-gen-2024 Digitalization in Italian SMEs: the transformation of marketing channels Martinelli, Elisa Martina; Tunisini, Annalisa
1-gen-2024 Environmental sustainability and information sharing related to delivery options in the B2B2C context of e-commerce: evidence from a survey Belvedere, Valeria; Kotzab, Herbert; Martinelli, Elisa Martina
1-gen-2024 Il piano di marketing integrato Anzivino, Alessia; Martinelli, Elisa Martina; Ciccone, Federico
1-gen-2024 Navigating business frontier: bridging technology and social responsibility for sustainable enterprises Dominidiato, Matteo; Martinelli, Elisa Martina
1-gen-2023 Decision making in highly uncertain contexts Anzivino, Alessia; Biraghi, Silvia; Cantu', Chiara Luisa; Fiocca, Renato; Hu, Lala; Martinelli, Elisa Martina; Tzannis, Alessandra
1-gen-2023 Oltre i Confini Aziendali: tecnologia ed impegno sociale verso imprese sostenibili Dominidiato, Matteo; Martinelli, Elisa Martina
1-gen-2023 Sustainability in the raw materials industry: Rethinking market strategies and market relationships Dominidiato, Matteo; Martinelli, Elisa Martina; Tunisini, Annalisa
1-gen-2022 Decision-making in a time of chaos Anzivino, Alessia; Biraghi, Silvia; Cantu', Chiara Luisa; Fiocca, Renato; Hu, Lala; Martinelli, Elisa Martina; Tzannis, Alessandra
1-gen-2022 I canali di Marketing nelle medie imprese italiane del Made in Italy: evoluzione o stasi? Cantu', Chiara Luisa; Martinelli, Elisa Martina; Tunisini, Annalisa
1-gen-2022 Marketing channel transformation in Italian SMEs Cantu', Chiara Luisa; Martinelli, Elisa Martina; Tunisini, Annalisa
1-gen-2022 The future of Digital Transformation: a business model reconfiguration Cantù, Chiara; Martinelli, Elisa
1-gen-2022 THE NEW DIGITAL SALES ENABLERS Cantu', Chiara Luisa; Martinelli, Elisa Martina
1-gen-2022 The Reconfiguration of the indirect marketing channel: The SMEs’ perspective Cantu', Chiara Luisa; Martinelli, Elisa Martina; Tunisini, Annalisa
1-gen-2021 Getting the most from E‑commerce in the context of omnichannel strategies Belvedere, Valeria; Martinelli, Elisa Martina; Tunisini, Annalisa
1-gen-2021 Marketing Channels transformation in Italian SMEs Cantu', Chiara Luisa; Martinelli, Elisa Martina; Tunisini, Annalisa
1-gen-2021 New Companies’ DNA: the Heritage of the Past Industrial Revolutions in Digital Transformation Martinelli, Elisa Martina; Farioli, Maria Cristina; Tunisini, Annalisa
1-gen-2021 New evolutionary trajectories in business landscape: a Delphi study Anzivino, Alessia; Biraghi, Silvia; Chiara, Cantù; Fiocca, Renato; Martinelli, Elisa Martina; Tzannis, Alessandra
1-gen-2021 Reti di imprese e internazionalizzazione: Il Buon Gusto Italiano Tzannis, Alessandra; Martinelli, Elisa Martina; Castiglioni, Cinzia
1-gen-2021 The B2B eMarketplace transformation Cantu', Chiara Luisa; Martinelli, Elisa Martina; Tunisini, Annalisa
1-gen-2021 Trasformazione dei canali di Marketing nelle PMI italiane del Made in Italy Cantu', Chiara Luisa; Martinelli, Elisa Martina; Tunisini, Annalisa