Baroncelli, Alessandro
 Distribuzione geografica
Continente #
EU - Europa 4.985
NA - Nord America 1.408
AS - Asia 1.290
SA - Sud America 347
AF - Africa 47
OC - Oceania 10
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 1
Totale 8.088
Nazione #
IT - Italia 3.629
US - Stati Uniti d'America 1.353
SG - Singapore 545
CN - Cina 334
BR - Brasile 285
SE - Svezia 241
GB - Regno Unito 222
DE - Germania 180
FR - Francia 132
NL - Olanda 72
UA - Ucraina 70
IE - Irlanda 68
VN - Vietnam 65
HK - Hong Kong 64
TR - Turchia 58
ID - Indonesia 57
BE - Belgio 54
IN - India 50
CH - Svizzera 47
PT - Portogallo 45
RU - Federazione Russa 44
FI - Finlandia 33
CA - Canada 27
ES - Italia 22
MX - Messico 22
HU - Ungheria 20
PL - Polonia 20
AR - Argentina 18
AT - Austria 17
JP - Giappone 16
BD - Bangladesh 15
RO - Romania 15
MA - Marocco 13
CZ - Repubblica Ceca 12
ZA - Sudafrica 12
CO - Colombia 11
KR - Corea 11
GR - Grecia 10
IQ - Iraq 9
AU - Australia 8
DK - Danimarca 8
BG - Bulgaria 7
IR - Iran 7
PY - Paraguay 7
VE - Venezuela 7
PE - Perù 6
PK - Pakistan 6
AE - Emirati Arabi Uniti 5
CL - Cile 5
EC - Ecuador 5
IL - Israele 5
MY - Malesia 5
TH - Thailandia 5
TN - Tunisia 5
EG - Egitto 4
LU - Lussemburgo 4
NP - Nepal 4
PH - Filippine 4
AO - Angola 3
AZ - Azerbaigian 3
CY - Cipro 3
KG - Kirghizistan 3
SA - Arabia Saudita 3
SI - Slovenia 3
TW - Taiwan 3
AL - Albania 2
BJ - Benin 2
BO - Bolivia 2
CR - Costa Rica 2
DO - Repubblica Dominicana 2
DZ - Algeria 2
KE - Kenya 2
KW - Kuwait 2
KZ - Kazakistan 2
LV - Lettonia 2
SK - Slovacchia (Repubblica Slovacca) 2
SN - Senegal 2
BA - Bosnia-Erzegovina 1
BB - Barbados 1
BH - Bahrain 1
GH - Ghana 1
HN - Honduras 1
HR - Croazia 1
KH - Cambogia 1
LA - Repubblica Popolare Democratica del Laos 1
MD - Moldavia 1
NC - Nuova Caledonia 1
NG - Nigeria 1
NZ - Nuova Zelanda 1
OM - Oman 1
QA - Qatar 1
RS - Serbia 1
UY - Uruguay 1
UZ - Uzbekistan 1
XK - ???statistics.table.value.countryCode.XK??? 1
Totale 8.088
Città #
Milan 572
Rome 237
Chandler 193
Singapore 179
Ashburn 120
Naples 108
Cattolica 99
Beijing 94
Turin 72
Dublin 62
Hong Kong 61
Bologna 59
Florence 53
Jakarta 46
Dallas 45
The Dalles 44
Catania 42
San Mateo 42
Ann Arbor 41
Hefei 41
Trieste 38
Jacksonville 35
Boston 34
Brescia 34
Princeton 33
Bari 32
Fuzhou 31
Palermo 29
Genoa 28
Ho Chi Minh City 28
Wilmington 28
Moscow 27
Nanjing 26
Boardman 25
Redwood City 25
São Paulo 24
Helsinki 23
New York 22
Brussels 21
London 20
Monza 20
Napoli 20
Frankfurt am Main 18
Izmir 17
Los Angeles 17
Verona 17
Rimini 16
Houston 15
Salerno 15
Venice 15
Modena 14
Udine 14
Dearborn 13
Manchester 13
Padova 13
Pisa 13
Toronto 13
Vigevano 13
Como 12
Olgiate Olona 12
Paderno Dugnano 12
Perugia 12
Sesto San Giovanni 12
Taranto 12
Tokyo 12
Legnano 11
Rio de Janeiro 11
Trento 11
Vienna 11
Vimodrone 11
Budapest 10
Buffalo 10
Coimbra 10
Ferrara 10
Lisbon 10
Monferrato 10
Mumbai 10
Pescara 10
Reggio Emilia 10
Segrate 10
Vicenza 10
Aalen 9
Caserta 9
Hanoi 9
Livorno 9
Montesilvano Marina 9
Nottingham 9
Nuremberg 9
Paris 9
Parma 9
Redmond 9
Rende 9
Serra 9
Seveso 9
Urbino 9
Woodbridge 9
Acireale 8
Alessandria 8
Bergamo 8
Cagliari 8
Totale 3.465
Nome #
Il business del calcio 1.745
Economia e Gestione delle Imprese 835
Il settore del calcio 472
Il rightshoring e le strategie di localizzazione delle attività delle imprese. Alcuni casi a confronto 416
L'analisi economico-finanziaria delle società calcistiche 414
Offshoring vs. Reshoring in Italy. Evidence from a case-based analysis. 206
Il futuro del calcio, ovvero il complesso equilibrio tra obiettivi sportivi e obiettivi economico-finanziari 201
The Organization and Economics of Italian Top Football 197
The Organization and Economics of Italian Serie A: A Brief Overall View 190
L'esperienza del Parma Calcio nella gestione del settore giovanile attraverso le relazioni intersocietarie 181
Offshoring Versus Reshoring? Rather, Shouldn’t It Be Rightshoring? 175
Percorsi imprenditoriali generati nell'Università. Il fenomeno spin-off accademici 174
Smart Sport Arenas Make Cities Smarter 163
AI-Driven Decision-Making in Entrepreneurship: A Systematic Review and Research Agenda 154
An investigation over inbound open innovation in SMEs: insights from an Italian manufacturing sample 153
Chinese State-owned enterprises in the international market for corporate control. Evidences and rationalities of acquisition in western countries 128
Italian Football 126
L'evoluzione del supply chain nel settore delle bevande alcoliche indotta dall?applicazione delle tecnologie legate a Internet 124
Academic spin-offs and the innovative city: Universities’ role in the entrepreneurial ecosystem of Boston 119
lnternational Business. Strumenti per affrontare la transizione dell’economia globale 118
Exploring differences in university support practices and the effects on spin-off companies in Boston 114
Le regole del gioco 102
Mapping the engagement of alumni organisations in entrepreneurship education and support at UK universities 98
Le scelte di rightshoring nel settore delle biciclette 97
The Organization and Economics of Italian Top Football 97
Collaboration with whom? SMEs at a Crossroad between R&D partnership exploration and exploitation 96
L'enchevêtrement des modes d'organisations dans la dynamique des entreprises 95
Calciopoli: Reasons and Scenarios for the Soccer Scandal 92
Imitation and entrepreneurial learning: Insights from academic spin-offs 88
Alumni Organizations in the Entrepreneurial Universities 80
Old Wine in NewBottles? Challenges, Opportunities, and Lines of Action in the Metaverse Era 76
E-business and the evolution of the supply chain in the spirits industry: a comparison between Italian and Nordic markets 75
The role of alumni clubs in the universities’ entrepreneurial networks: an inquiry in Italian universities 73
Lo Scandalo del Calcio. Ragioni e Scenari 67
Industry 4.0 Base Technologies and Business Models: A Bibliometric Analysis 62
Cultiver un avantage technologique par les compétences relationnelles. Le cas Compagnie Générale des Eaux 62
Sport success and financial troubles. The situation of Italian football 62
Collaboration with whom? SMEs at a Crossroad between R&D partnership exploration and exploitation 61
Exploring differences in university support practices and the effects on spin-off companies in Boston 58
Marché - Réseau - Hiérarchie. A la recherche de l'organisation idéale 57
L'Enchevetrement Organisationnel Du Groupe Vivendi 55
Industry 4.0 base technologies and business models: a bibliometric analysis 50
Mapping the engagement of alumni organisations in entrepreneurship education and support at UK universities 46
La riconfigurazione dei processi decisionali e delle forme di coordinamento: uno studio longitudinale del gruppo Vivendi Universal 46
Telecom Italia: Merging five companies into one 35
A la recherche de l'organisation idéale 33
Franchising as a form of divestment: An Italian Study 32
Sport communication digital ecosystem development: Lega Basket Italia case study 4
Totale 8.204
Categoria #
all - tutte 23.462
article - articoli 0
book - libri 0
conference - conferenze 0
curatela - curatele 0
other - altro 0
patent - brevetti 0
selected - selezionate 0
volume - volumi 0
Totale 23.462


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2020/2021413 0 0 0 0 0 90 67 50 69 54 59 24
2021/2022669 40 28 29 45 48 33 27 90 75 50 123 81
2022/20231.278 94 128 111 93 121 106 62 175 149 79 103 57
2023/20241.235 85 158 89 126 88 60 111 110 79 81 120 128
2024/20251.608 123 71 114 79 80 90 117 106 215 138 291 184
2025/20261.546 387 230 237 309 339 44 0 0 0 0 0 0
Totale 8.204