Martinelli, Elisa Martina

Martinelli, Elisa Martina  

MILANO - Dipartimento di Scienze dell'economia e della gestione aziendale  

Mostra records
Risultati 1 - 20 di 23 (tempo di esecuzione: 0.031 secondi).
Data di pubblicazione Titolo Autore(i) File
1-gen-2021 Getting the most from E‑commerce in the context of omnichannel strategies Belvedere, V.; Martinelli, E. M.; Tunisini, A.
1-gen-2021 Marketing Channels transformation in Italian SMEs Chiara, Cantù; Martinelli, Elisa Martina; Tunisini, Annalisa
1-gen-2021 New Companies’ DNA: the Heritage of the Past Industrial Revolutions in Digital Transformation Martinelli, Elisa Martina; Farioli, Maria Cristina; Tunisini, Annalisa
1-gen-2021 New evolutionary trajectories in business landscape: a Delphi study Anzivino, Alessia; Biraghi, Silvia; Chiara, Cantù; Fiocca, Renato; Martinelli, Elisa Martina; Tzannis, Alessandra
1-gen-2021 Reti di imprese e internazionalizzazione: Il Buon Gusto Italiano Tzannis, Alessandra; Martinelli, Elisa Martina; Castiglioni, Cinzia
1-gen-2021 The B2B eMarketplace transformation Chiara, Cantù; Martinelli, Elisa Martina; Tunisini, Annalisa
1-gen-2021 Trasformazione dei canali di Marketing nelle PMI italiane del Made in Italy Chiara, Cantù; Martinelli, Elisa Martina; Tunisini, Annalisa
1-gen-2021 Trends in Marketing Channels transformation in Italian SMEs Chiara, Cantù; Martinelli, Elisa Martina; Tunisini, Annalisa
1-gen-2020 Crisis driven digital innovation. I nuovi e-marketplace Chiara, Cantù; Martinelli, Elisa Martina; Tunisini, Annalisa
1-gen-2020 Environmental sustainability and consumers’ preferences about parcel lockers as delivery option in the context of e-commerce: evidence from a survey and implications for Italian SMEs Belvedere, V.; Martinelli, E. M.
1-gen-2020 Getting the most from E-commerce. A case-based study on the opportunities and threats for supply chain management processes in the context of Omnichannel Strategies Belvedere, V.; Tunisini, A.; Martinelli, E. M.
1-gen-2019 Customer integration into supply chains: literature review and research propositions Martinelli, E; Tunisini, A
1-gen-2019 L'impatto della digital transformation per lo sviluppo di strategie produttive green oriented Chiara, Cantù; Martinelli, Elisa Martina; Bernardi, Alberta
1-gen-2019 Sostenibilità ambientale e preferenze dei consumatori nel contesto dell’e-commerce: un’analisi empirica sulle opzioni di delivery Belvedere, V.; Martinelli, E. M.
1-gen-2019 3D Printing: enabling the customer centricity on the Supply Chain Martinelli, Elisa Martina; Christopher, Martin
1-gen-2018 Customer centric innovation: adoption of 3D printing in the Italian jewellery sector Martinelli, Elisa Martina
1-gen-2018 Customer centric innovation: adoption of 3D printing in the Italian jewellery sector Martinelli, Elisa Martina
1-gen-2018 Customer integration into supply chains: literature review and research propositions Martinelli, E.; Tunisini, A.
1-gen-2018 Supply chain communication Gambetti, Rossella; Biraghi, Silvia; Martinelli, Elisa; Tunisini, Annalisa
1-gen-2017 Customer-centric innovation: Implementazione della Stampa 3D nel settore della gioielleria italiana Martinelli, Elisa Martina