Beccanulli, Angela Antonia

Beccanulli, Angela Antonia  

Mostra records
Risultati 1 - 10 di 10 (tempo di esecuzione: 0.01 secondi).
Data di pubblicazione Titolo Autore(i) File
1-gen-2023 Travel livestream influencers: a netnographic analysis of livestreamers' narrative and interactional flows to construct a destination image Beccanulli, Angela Antonia
1-gen-2022 Integrated Stakeholders' Communication Management in B2C Context Beccanulli, A. A.; Biraghi, S.; Gambetti, R.
1-gen-2022 New practices of self-presentation: the emerging aesthetics of Zoomie Beccanulli, A. A.; Biraghi, S.; Gambetti, R.
1-gen-2022 Zoom photo taking as a new trend in gastronomy smart tourism Beccanulli, Angela Antonia; Biraghi, Silvia; Gambetti, Rossella Chiara
1-gen-2021 La relazione tra marca e consumatori migranti: una visione introspettiva” Biraghi, Silvia; Beccanulli, Angela Antonia; Gambetti, Rossella Chiara
1-gen-2021 Societal corporate branding and political discourse: Where brand ethics meets with consumers' clicktivism Gambetti, Rossella Chiara; Biraghi, Silvia; Melewar, T. C.; Beccanulli, Angela Antonia
1-gen-2021 Zoom photo-taking as a new trend in gastronomy e-tourism Beccanulli, Angela Antonia; Biraghi, Silvia; Gambetti, Rossella Chiara
1-gen-2020 Achieving cultural relevance in technomediated platforms: instant cultural branding and controversial clicktivism Biraghi, Silvia; Gambetti, Rossella Chiara; Beccanulli, Angela Antonia
1-gen-2020 Migrant consumers, celebrity culture e tecnosocialità Beccanulli, Angela Antonia; Biraghi, Silvia; Gambetti, Rossella Chiara
1-gen-2019 Corporate branding at the crossroad between socio-political engagement and consumer clicktivism Biraghi, Silvia; Gambetti, Rossella Chiara; Beccanulli, Angela Antonia