Cedrola, Elena
The retail strategies of luxury fashion firms in the metaverse: Enhancing brand experiences
2025 Hu, Lala; Olivieri, Mirko; Giovannetti, Marta; Cedrola, Elena
AVATARS AND YOUNG CONSUMERS’ INTERACTIONS WITH FASHION BRANDS IN THE METAVERSE
2024 Giovannetti, Marta; Hu, Lala; Kulaga, Barbara; Cedrola, Elena
AVATAR FASHION AND CULTURAL IDENTITY IN THE METAVERSE
2023 Giovannetti, M.; Kulaga, B.; Hu, Lala; Cedrola, Elena
Digital Marketing Channels in the Chinese Luxury Industry. A Focus on International Brands Post Covid-19
2022 Cedrola, Elena; Hu, Lala
Key success factors to be sustainable and innovative in the textile and fashion industry: evidences from two Italian luxury brands
2022 Bernardi, Alberta; Chiara, Cantù; Cedrola, Elena
Fattori chiave di successo per l’innovazione sostenibile nel settore tessile e moda. Best practices di due luxury brand del Made in Italy
2021 Bernardi, Alberta; Cantu', Chiara Luisa; Cedrola, Elena
Heritage marketing e valorizzazione del territorio: il percorso verso l’innovazione sostenibile nel settore tessile e moda
2021 Bernardi, Alberta; Cantu', Chiara Luisa; Cedrola, Elena
Turismo e tecnologia digitale: la trasformazione del settore tra sfide e opportunità
2021 Battaglia, Loretta; Gavinelli, Laura; Danneo, Valentina; Cedrola, Elena
E-Tourism: Chinese and Western Competition
2020 Danneo, Valentina; Battaglia, Loretta; Cedrola, Elena
Heritage marketing e valorizzazione del territorio nelle relazioni multi-stakeholder
2020 Cantu', Chiara Luisa; Bernardi, Alberta; Cedrola, Elena
Country reputation, brand reputation and company reputation: their importance in business-to-business industries
2016 Cedrola, Elena; Battaglia, Loretta; Quaranta, A. G.
Cultura e territorio nelle strategie internazionali delle imprese business-to-business
2016 Battaglia, Loretta; Cedrola, Elena
International Entrepreneurship and Performance, What are the important factors in markets with high cultural distance?
2016 Cedrola, Elena; Battaglia, Loretta; Quaranta, A. G.
Renewable Energy Industries in Europe: Are they Successful in the Chinese Market?
2016 Cedrola, Elena; Battaglia, Loretta
The Renewable Energy Industry in Europe: Business and Internationalization Models. A Focus on the Chinese Market
2016 Cedrola, Elena; Battaglia, Loretta
Country-of-origin effect and firm reputation influence in business-to-business markets with high cultural distance
2015 Cedrola, Elena; Battaglia, Loretta
Le imprese europee appartenenti al settore delle energie rinnovabili: come operare per avere successo in Cina?
2015 Battaglia, Loretta; Cedrola, Elena
Piccole e medie imprese industriali e mercati internazionali: il contributo di country, company e brand reputation
2015 Battaglia, Loretta; Cedrola, Elena; Quaranta, Anna Grazia
The country of origin effect (COO) in the industrial sectors: the results of an empirical study
2015 Battaglia, Loretta; Cedrola, Elena; Quaranta, Anna Grazia
L’effetto country of origin nei settori industriali: i risultati di una ricerca empirica
2014 Cedrola, Elena; Battaglia, Loretta