Sfoglia per ???browse.type.metadata.subjectErc2011???
Il rapporto tra Marketing e altre funzioni aziendali: Marketing e Purchasing
2015 Tunisini, Annalisa; Bottani, Clemente
Recognising Opportunities for Social Entrepreneurship in Africa
2011 Cannatelli, Benedetto Lorenzo; Pedrini, Matteo; Ferri, Laura Maria; Molteni, Mario Marco
Recognizing first-person opportunities for sustainable development
2015 Cannatelli, Benedetto Lorenzo; Ferri, Laura Maria; Pedrini, Matteo; Molteni, Mario Marco
Reconfiguring Supplier Relationships between Local and Global: History Matters
2009 Tunisini, Annalisa; Bocconcelli, Roberta
Reconsidering the multi-sports club business model: designing effective new strategies in the face of environmental changes
2016 Antoldi, Fabio; Capelletti, Elisa; Capelli, Chiara
Redesigning the scope of ‘Reviews and Overviews’
2017 Cerrato, Daniele
Reflective Learning in Practice
2003 Gorli, Mara
Reflexivity in practice: Tools and conditions for developing organizational authorship
2015 Gorli, Mara; Nicolini, Davide; Scaratti, Giuseppe
Regional and global exporting in SMEs: An investigation of ownership and outside managers
2014 D'Angelo, Alfredo; Majocchi, ; A., Buck
Relational bonds and strategic management: Introduction
2007 Capaldo, Antonio
La relazione: generatore o riduttore di complessità nel business market
2007 Fiocca, Renato; Cantu', Chiara Luisa; Corsaro, Daniela; Montagnini, Francesca
Relazioni di business Italia.Cina: quali opportunità per le piccole e medie imprese italiane
2010 Cedrola, Elena; Battaglia, Loretta; Cantu', Chiara Luisa; Tzannis, Alessandra
Religione(i) e organizzazioni nello scenario contemporaneo
2022 Zanfrini, Laura; Monaci, Massimiliano
Reorganising hospitals to implement a patient-centered model of care: Effects on clinical practice and professional relationships in the Italian NHS
2015 Liberati, Elisa Giulia; Gorli, Mara; Scaratti, Giuseppe
La resilienza come competenza dinamica e volitiva
2014 Cantoni, Franca
La responsabilità sociale come vantaggio competitivo delle imprese
2004 Molteni, Mario Marco
Responsabilità sociale d'impresa: moventi, contenuti e benefici
2008 Molteni, Mario Marco; Todisco, Alessandra
Responsabilità sociale di impresa e creatività imprenditoriale
2008 Molteni, Mario Marco
La responsabilità sociale di impresa: un'indagine nelle aziende del cremonese
2006 Ferri, Laura Maria
Responsabilità sociale e performance d'impresa. Per una sintesi socio-competitiva
2004 Molteni, Mario Marco
Legenda icone
- file ad accesso aperto
- file disponibili sulla rete interna
- file disponibili agli utenti autorizzati
- file disponibili solo agli amministratori
- file sotto embargo
- nessun file disponibile