Pedroni, Marco Luca

Pedroni, Marco Luca  

Mostra records
Risultati 1 - 20 di 23 (tempo di esecuzione: 0.041 secondi).
Data di pubblicazione Titolo Autore(i) File
1-gen-2024 Dalla visibilità alla mobilitazione e ritorno L’influ-attivismo nell’ecosistema dei media digitali. Introduzione alla Special Issue. Tosoni, Simone; Murru, Maria Francesca; Pedroni, Marco Luca
1-gen-2024 Influ-activism. Outlining a New Area of Investigation Between Media Studies and Activism Research Tosoni, Simone; Murru, Maria Francesca; Pedroni, Marco Luca
1-gen-2024 Influ-attivismo: nuove forme di impegno civico tra attivismo digitale e influence culture Tosoni, Simone; Murru, Maria Francesca; Pedroni, Marco Luca
1-gen-2022 L'editoria di moda dalla carta al digitale Mora, Emanuela; Pedroni, Marco Luca
1-gen-2019 Rethinking the Approach to Gambling Disorder: The Case of the Italian Healthcare Services Lombi, Linda; Pedroni, Marco Luca
1-gen-2018 Ponti o barriere? gli usi sociali dei beni di consumo Moscatelli, Matteo; Pedroni, Marco Luca
1-gen-2017 fashion tales. Feeding the imaginary Mora, Emanuela; Pedroni, Marco Luca
1-gen-2017 New frontiers of the fashion imaginary Mora, Emanuela; Pedroni, Marco Luca
1-gen-2014 Art Seen from Outside: Non-artistic Legitimation within the Field of Fashion Design Pedroni, Marco Luca; Volonte', Paolo Gaetano
1-gen-2014 L’obesità nella società contemporanea Pedroni, Marco Luca; Volonte', Paolo Gaetano
1-gen-2014 «My Friends are my Audience»: Mass-mediation of Personal Content and Relations in Facebook Pedroni, Marco Luca; Pasquali, Francesca; Carlo, Simone
1-gen-2013 From Fashion Forecasting to Coolhunting: Previsional Models in Fashion and in Cultural Production Pedroni, Marco Luca
1-gen-2013 From Production to Consumption: The Cultural Industry of Fashion Pedroni, Marco Luca
1-gen-2013 La moda. Dinamiche di innovazione e spinte conservatrici nel campo Pedroni, Marco Luca
1-gen-2013 Persona e drammaturgia sociale Pedroni, Marco Luca
1-gen-2013 Relazioni sociali e identità in rete: vissuti e narrazioni degli italiani su Facebook Scifo, Barbara; Boccia Artieri, Giovanni; Carlo, Simone; Pasquali, Francesca; Pedroni, Marco Luca; Farci, Manolo; Gemini, Laura
1-gen-2013 Sellers of Experience: The New Face of Fashion Retail and the Role of Consumers as ‘Store Readers’ Pedroni, Marco Luca
1-gen-2013 The Crossroad between Production and Consumption: An Introduction to Fashion as a Cultural Industry Pedroni, Marco Luca
1-gen-2012 От модного прогноза к кулхантингу. О роли и методах предвидения в моде и производстве объектов материальной и нематериальной культуры Pedroni, Marco Luca
1-gen-2010 Coolhunting. Genesi di una pratica professionale eretica Pedroni, Marco Luca