Massi, Marta

Massi, Marta  

Mostra records
Risultati 1 - 17 di 17 (tempo di esecuzione: 0.016 secondi).
Data di pubblicazione Titolo Autore(i) File
1-gen-2021 Cultura alta o cultura bassa? Un’indagine sui consumi culturali degli immigrati in Italia Massi, Marta; Olivieri, Mirko; Piancatelli, Chiara
1-gen-2021 La trasformazione digitale nel settore della moda di lusso made in Italy e il suo impatto internazionale: una review della letteratura Ottobrini, Caterina Francesca; Massi, Marta; Hu, Lala
1-gen-2020 Reversing Heritage Destruction Through Digital Technology: The Rekrei Project Massi, Marta; D'Angelo, Alfredo
1-gen-2019 From art to marketing: The relevance of authenticity in contemporary consumer culture Massi, Marta
1-gen-2019 Has art lost its aura? How disintermediation and decoupling have changed the rules of the art game. The Artvisor case Piancatelli, Chiara; Massi, Marta; Harrison, Paul James
1-gen-2019 The Artification of Luxury Fashion Brands - Synergies, Contaminations, and Hybridizations Massi, Marta; Turrini, A.
1-gen-2018 Il marketing come strumento di valorizzazione culturale nei conservatori musicaliIl caso dell’istituto musicale “Claudio Monteverdi” di Cremona Massi, Marta; Piancatelli, Chiara; Andrea, Rurale
1-gen-2014 Beyond Door-to-Door: The Implications of Invited In-home Selling Massi, Marta; Harrison, Paul; Chalmers, Kathryn
1-gen-2013 Beyond Door-to-Door: The Implications of Invited In-Home Selling Massi, Marta; Harrison, Paul; Chalmers, Kathryn
1-gen-2013 Gaining Deeper Insight into Audiences and Artists. The Use of Autoethnography in Arts Research Massi, Marta; Harrison, Paul
1-gen-2012 Is Disclosure Enough? An Examination of Home Insurance Contracts Massi, Marta; Harrison,
1-gen-2011 The Relationship between Sustainable Business Management and Competitiveness: Research Trends and Challenges Massi, Marta; Iasevoli, Gennaro
1-gen-2010 La Gestione del Brand nel Settore Culturale: un Confronto Internazionale Massi, Marta; Harrison, Paul
1-gen-2010 Shutting the Gates: Research into the Psychology of In-home Sales Harrison, Paul; Massi, Marta; Kathryn, C. h. a. l. m. e. r. s.
1-gen-2008 Congratulations You’re Pre-approved. Analysis of Credit Limit Upselling Letters Harrison, Paul; Massi, Marta
1-gen-2008 Il Ticketing Management nei Settori Culturali: Indagine sui Musei di Roma Massi, Marta
1-gen-2008 The Branding of Arts and Culture: An International Comparison Massi, Marta