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Data di pubblicazione Titolo Autore(i) File
1-gen-2018 Consumer Experience of Foreign Products in China: The Role of Digital Media Hu, Lala
1-gen-2018 Managing digital marketing strategies in emerging markets: The case of China Checchinato, F.; Hu, Lala
1-gen-2018 Luxury brand communication on social media: A qualitative study of the Chinese market Hu, Lala
1-gen-2018 The role of digital platforms in the global business environment: the case of China Checchinato, F.; Hu, Lala
1-gen-2018 The country of origin effect: a hedonic price analysis of the Chinese wine market Hu, Lala; Baldin, Andrea
1-gen-2017 Italian Born Chinese: il ruolo delle seconde generazioni nella società italiana Hu, Lala
1-gen-2017 Leveraging domestic and foreign learning to develop marketing capabilities: The case of the Chinese company Goodbaby Checchinato, Francesca; Hu, Lala; Perri, Alessandra; Vescovi, Tiziano
1-gen-2015 The country of brand communication in the retail setting: An analysis of Italian products in China Hu, L.; Checchinato, F.
1-gen-2015 Elledì e Inglesina: l'internazionalizzazione nel mercato cinese Hu, Lala
1-gen-2013 Il ruolo del punto vendita per la costruzione dell’immagine di marca Checchinato, F.; Hu, Lala
1-gen-2013 Strategie di marketing e ruolo del punto vendita per i prodotti italiani Checchinato, F.; Hu, Lala
1-gen-2013 The communication of foreign products in China through the store: an empirical analysis Checchinato, F.; Hu, Lala; Vescovi, T.
1-gen-2013 Un quadro sulla distribuzione dei prodotti ad alto valore simbolico nel mercato cinese Checchinato, F.; Hu, L.
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