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Consumer Experience of Foreign Products in China: The Role of Digital Media
2018 Hu, Lala
Managing digital marketing strategies in emerging markets: The case of China
2018 Checchinato, F.; Hu, Lala
Luxury brand communication on social media: A qualitative study of the Chinese market
2018 Hu, Lala
The role of digital platforms in the global business environment: the case of China
2018 Checchinato, F.; Hu, Lala
The country of origin effect: a hedonic price analysis of the Chinese wine market
2018 Hu, Lala; Baldin, Andrea
Italian Born Chinese: il ruolo delle seconde generazioni nella società italiana
2017 Hu, Lala
Leveraging domestic and foreign learning to develop marketing capabilities: The case of the Chinese company Goodbaby
2017 Checchinato, Francesca; Hu, Lala; Perri, Alessandra; Vescovi, Tiziano
The country of brand communication in the retail setting: An analysis of Italian products in China
2015 Hu, L.; Checchinato, F.
Elledì e Inglesina: l'internazionalizzazione nel mercato cinese
2015 Hu, Lala
Il ruolo del punto vendita per la costruzione dell’immagine di marca
2013 Checchinato, F.; Hu, Lala
Strategie di marketing e ruolo del punto vendita per i prodotti italiani
2013 Checchinato, F.; Hu, Lala
The communication of foreign products in China through the store: an empirical analysis
2013 Checchinato, F.; Hu, Lala; Vescovi, T.
Un quadro sulla distribuzione dei prodotti ad alto valore simbolico nel mercato cinese
2013 Checchinato, F.; Hu, L.
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