Sfoglia per Autore  

Opzioni
Mostrati risultati da 21 a 40 di 41
Data di pubblicazione Titolo Autore(i) File
1-gen-2016 Promoting change in meat consumption among the elderly: Factual and prefactual framing of health and well-being Bertolotti, Mauro Maria; Chirchiglia, Giorgia; Catellani, Patrizia
1-gen-2016 Salute o benessere? Effetti di framing nella comunicazione alimentare rivolta agli anziani, Bertolotti, Mauro Maria; Catellani, Patrizia
1-gen-2015 Identity, values, and food. Catellani, Patrizia; Bertolotti, Mauro Maria
1-gen-2015 Opportunities, Risks, and Limitations of Genetic Testing: Looking to the Future From Patients' Point of View Bertolotti, Mauro Maria
1-gen-2015 Agreement with climate change policies: Framing the future and national versus supranational identity Bertolotti, Mauro Maria; Catellani, Patrizia
1-gen-2015 The perception of politicians’ morality: Attacks and defenses. Catellani, Patrizia; Bertolotti, Mauro Maria
1-gen-2014 The effects of factual and counterfactual attacks on social judgments Catellani, Patrizia; Bertolotti, Mauro Maria
1-gen-2014 Identità, valori e cibo Catellani, Patrizia; Bertolotti, Mauro Maria
1-gen-2014 Healthy and unhealthy food in Italian television ads for adults and children Puggelli, Francesca Romana; Bertolotti, Mauro Maria
1-gen-2014 The effects of counterfactual defences on social judgements Catellani, Patrizia; Bertolotti, Mauro Maria
1-gen-2014 Effects of message framing in policy communication on climate change Catellani, Patrizia; Bertolotti, Mauro Maria
1-gen-2014 The effects of counterfactual attacks on social judgments Catellani, P.; Bertolotti, M.
1-gen-2013 L’uso dello stereotipo di genere in pubblicità Puggelli, Francesca Romana; Bertolotti, Mauro Maria; Bidorini, Cecilia
1-gen-2013 Counterfactual communication in politics: Features and effects on voters. Catellani, Patrizia; Bertolotti, Mauro Maria; Covelli, Venusia
1-gen-2013 Gli effetti degli attacchi alla moralità: dimensione pubblica e dimensione privata Bertolotti, Mauro Maria; Catellani, Patrizia
1-gen-2013 Political communication, social cognitive processes, and voters’ judgments Catellani, Patrizia; Bertolotti, Mauro Maria
1-gen-2013 The “Big Two” in political communication: The effects of attacking and defending politicians’ leadership and morality Bertolotti, Mauro Maria; Catellani, Patrizia; Douglas, Karen M; Sutton, Robbie M.
1-gen-2012 Come reclutare volontari attraverso campagne sociali efficaci. Puggelli, Francesca Romana; Bertolotti, Mauro Maria
1-gen-2012 Healthy and unhealthy food in television advertising for adults and children. Puggelli, Francesca Romana; Bertolotti, Mauro Maria
1-gen-2012 Internet addiction Puggelli, Francesca Romana; Bertolotti, Mauro Maria
Mostrati risultati da 21 a 40 di 41
Legenda icone

  •  file ad accesso aperto
  •  file disponibili sulla rete interna
  •  file disponibili agli utenti autorizzati
  •  file disponibili solo agli amministratori
  •  file sotto embargo
  •  nessun file disponibile