Cantu', Chiara Luisa

Cantu', Chiara Luisa  

MILANO - Dipartimento di Scienze dell'economia e della gestione aziendale  

Mostra records
Risultati 1 - 20 di 137 (tempo di esecuzione: 0.024 secondi).
Data di pubblicazione Titolo Autore(i) File
1-gen-2022 Competing or coopeting? Italian banking rivalry in Egypt, 1924–1940 Berbenni, Enrico; Cantu', Chiara Luisa; Colombo, Stefano
1-gen-2022 Key success factors to be sustainable and innovative in the textile and fashion industry: evidences from two Italian luxury brands Bernardi, Alberta; Chiara, Cantù; Cedrola, Elena
1-gen-2022 Decision-making in a time of chaos Anzivino, Alessia; Biraghi, Silvia; Cantu', Chiara Luisa; Fiocca, Renato; Hu, Lala; Martinelli, Elisa Martina; Tzannis, Alessandra
1-gen-2022 I canali di Marketing nelle medie imprese italiane del Made in Italy: evoluzione o stasi? Cantu', Chiara Luisa; Martinelli, Elisa Martina; Tunisini, Annalisa
1-gen-2022 Marketing innovation. Il ruolo del transformative marketing per un’innovazione digitale e responsabile Chiara, Cantù
1-gen-2021 Digital transformation journey: the key role of business relationships Chiara, Cantù
1-gen-2022 Marketing channel transformation in Italian SMEs Cantu', Chiara Luisa; Martinelli, Elisa Martina; Tunisini, Annalisa
1-gen-2021 Fattori chiave di successo per l’innovazione sostenibile nel settore tessile e moda. Best practices di due luxury brand del Made in Italy Bernardi, Alberta; Chiara, Cantù; Cedrola, Elena
1-gen-2021 Heritage marketing e valorizzazione del territorio: il percorso verso l’innovazione sostenibile nel settore tessile e moda Bernardi, Alberta; Chiara, Cantù; Cedrola, Elena
1-gen-2022 The future of Digital Transformation: a business model reconfiguration Cantù, Chiara; Martinelli, Elisa
1-gen-2021 La relazione startup – incubatore: la centralità del networking Chiara, Cantù; Maria Cristina Porta,
1-gen-2022 The Reconfiguration of the indirect marketing channel: The SMEs’ perspective Cantu', Chiara Luisa; Martinelli, Elisa Martina; Tunisini, Annalisa
1-gen-2022 THE NEW DIGITAL SALES ENABLERS Cantu', Chiara Luisa; Martinelli, Elisa Martina
1-gen-2021 Marketing Channels transformation in Italian SMEs Chiara, Cantù; Martinelli, Elisa Martina; Tunisini, Annalisa
1-gen-2021 New evolutionary trajectories in business landscape: a Delphi study Anzivino, Alessia; Biraghi, Silvia; Chiara, Cantù; Fiocca, Renato; Martinelli, Elisa Martina; Tzannis, Alessandra
1-gen-2021 Overview della ricerca Chiara, Cantù; Fiocca, Renato
1-gen-2021 The B2B eMarketplace transformation Chiara, Cantù; Martinelli, Elisa Martina; Tunisini, Annalisa
1-gen-2021 The role of networking capability in the digital transformation journey Chiara, Cantù
1-gen-2021 The role of relational governance in innovation platform growth: the context of living labs Chiara, Cantù; Daniel, Schepis; Roberto, Minunno; Greg, Morrison
1-gen-2021 Trends in Marketing Channels transformation in Italian SMEs Chiara, Cantù; Martinelli, Elisa Martina; Tunisini, Annalisa