Sfoglia per Autore  

Opzioni
Mostrati risultati da 41 a 60 di 148
Data di pubblicazione Titolo Autore(i) File
1-gen-2020 Assessing social impact in the field of sustainable tourism development: Evidence from Cabo Delgado (MZ) Castiglioni, Cinzia; Lozza, Edoardo; Anselmi, Paolo; Rossi, Rossella
1-gen-2020 Are there "bullshit jobs" among the marketing professions? Lozza, Edoardo
1-gen-2020 Migration and Identity Configuration. The Role of Consumption in the Process of Cultural Integration Castiglioni, Cinzia; Lozza, Edoardo
1-gen-2020 Gli immigrati come nuovi consumatori e le politiche di marketing delle imprese Fiocca, Renato; Lozza, Edoardo; Olivetta, E.
1-gen-2020 Determinants of the Financial Contribution to the NHS: The Case of the COVID-19 Emergency in Italy Castiglioni, Cinzia; Lozza, Edoardo
1-gen-2020 Ci sono «bullshit jobs» fra le professioni del marketing? Lozza, Edoardo
1-gen-2020 Measuring Italian citizens’ engagement in the first wave of the COVID-19 pandemic containment measures: A cross-sectional study Graffigna, Guendalina; Barello, Serena; Savarese, Mariarosaria; Palamenghi, Lorenzo; Castellini, Greta; Bonanomi, Andrea; Lozza, Edoardo
1-gen-2020 La consulenza finanziaria 3.0. Dinamiche relazionali e tecniche di gestione alla luce della nuova finanza comportamentale Lozza, Edoardo
1-gen-2019 Il Recupero di Antichi Habiti: Un’Indagine Storica e Psicologica sul Consumo di Abbigliamento Usato Lozza, Edoardo; Cornaggia, Cecilia; Castiglioni, Cinzia
1-gen-2019 The Middleman Is Dead, Long Live the Middleman: The “Trust Factor” and the Psycho-Social Implications of Blockchain Gaggioli, Andrea; Eskandari, Shayan; Cipresso, Pietro; Lozza, Edoardo
1-gen-2019 Two sides of the same coin? An investigation of the effects of frames on tax compliance and charitable giving Castiglioni, Cinzia; Lozza, Edoardo; van Dijk, Eric; van Dijk, Wilco
1-gen-2019 Dollars and Sense: How We Misthink Money and How to Spend Smarter Lozza, Edoardo
1-gen-2019 Changes in Job Insecurity and Extraorganizational Outcomes: the Effects on Consumption and Major Life Decisions in Slovak Republic Castiglioni, Cinzia; Hevierova, Michaela; Lozza, Edoardo
1-gen-2019 The Common Good Provision Scale (CGP): A tool for assessing people's orientation towards economic and social sustainability Castiglioni, Cinzia; Lozza, Edoardo; Bonanomi, Andrea
1-gen-2019 Psicologia del "Senza". Nuovi modelli di consumo, nuovi consumatori e prodotti "senza" Lozza, Edoardo; Fusari, Giulia
1-gen-2019 Social frame and tax compliance modulate electrophysiological and autonomic responses following tax-related decisions Balconi, Michela; Crivelli, Davide; Castiglioni, Cinzia; Lozza, Edoardo
1-gen-2018 La terza faccia della moneta. Le dinamiche che guidano la nostra relazione con il denaro Lozza, E
1-gen-2018 Tax Climate in the National Press: A New Tool in Tax Behaviour Research Lozza, Edoardo; Castiglioni, Cinzia
1-gen-2018 Lay People Representations on the Common Good and Its Financial Provision Castiglioni, Cinzia; Lozza, Edoardo; Bosio, Albino Claudio
1-gen-2018 Professionalizzare: missione (im-)possibile per l’università? Bosio, Albino Claudio; Lozza, Edoardo
Mostrati risultati da 41 a 60 di 148
Legenda icone

  •  file ad accesso aperto
  •  file disponibili sulla rete interna
  •  file disponibili agli utenti autorizzati
  •  file disponibili solo agli amministratori
  •  file sotto embargo
  •  nessun file disponibile