N/A

Balconi, M., Stumpo, B., Trezzi, V., Canavesio, Y., Choice and preference in neuromarketing. Neuropsychological, autonomic and cognitive measures in response to different emotional-valenced products, Comunicazione, in Proceedings of the «Workshop "Context-dependent consumer decision-making: An interdisciplinary inquiry"», (Trento, 17-17 June 2013), Università degli Studi di Trento, Trento 2013: N/A-N/A [http://hdl.handle.net/10807/68256]

Choice and preference in neuromarketing. Neuropsychological, autonomic and cognitive measures in response to different emotional-valenced products

Balconi, Michela;Stumpo, Beniamino;
2013

Abstract

N/A
Inglese
Proceedings of the «Workshop "Context-dependent consumer decision-making: An interdisciplinary inquiry"»
Context-dependent consumer decision-making: An interdisciplinary inquiry
Trento
Comunicazione
17-giu-2013
17-giu-2013
Balconi, M., Stumpo, B., Trezzi, V., Canavesio, Y., Choice and preference in neuromarketing. Neuropsychological, autonomic and cognitive measures in response to different emotional-valenced products, Comunicazione, in Proceedings of the «Workshop "Context-dependent consumer decision-making: An interdisciplinary inquiry"», (Trento, 17-17 June 2013), Università degli Studi di Trento, Trento 2013: N/A-N/A [http://hdl.handle.net/10807/68256]
File in questo prodotto:
Non ci sono file associati a questo prodotto.

I documenti in IRIS sono protetti da copyright e tutti i diritti sono riservati, salvo diversa indicazione.

Utilizza questo identificativo per citare o creare un link a questo documento: http://hdl.handle.net/10807/68256
Citazioni
  • ???jsp.display-item.citation.pmc??? ND
  • Scopus ND
  • ???jsp.display-item.citation.isi??? ND
social impact