The main results of an evaluation of services delivered by a public employmente centre (CPI)located in Northern Italy are presented and discussed. Firstly, a general picture of PES role in time of crises is delineated; then, the evaluation design and its methodological profile is described; finally, the most useful results for decision makers are briefly presented.
Vergani, A., Valutare i servizi di un Centro per l'Impiego in tempo di crisi, <<PROFESSIONALITÀ>>, 2010; 108 (Aprile): 31-35 [http://hdl.handle.net/10807/34789]
Autori: | |
Titolo: | Valutare i servizi di un Centro per l'Impiego in tempo di crisi |
Data di pubblicazione: | 2010 |
Abstract: | The main results of an evaluation of services delivered by a public employmente centre (CPI)located in Northern Italy are presented and discussed. Firstly, a general picture of PES role in time of crises is delineated; then, the evaluation design and its methodological profile is described; finally, the most useful results for decision makers are briefly presented. |
Lingua: | Italiano |
Rivista: | |
Citazione: | Vergani, A., Valutare i servizi di un Centro per l'Impiego in tempo di crisi, <<PROFESSIONALITÀ>>, 2010; 108 (Aprile): 31-35 [http://hdl.handle.net/10807/34789] |
Appare nelle tipologie: | Articolo in rivista, Nota a sentenza |
File in questo prodotto:
Non ci sono file associati a questo prodotto.
I documenti in IRIS sono protetti da copyright e tutti i diritti sono riservati, salvo diversa indicazione.