The research presents the results of a study supported by the School of the Lombardy Region in collaboration with the Center for Studies and Research on the hardship and poverty education on the Catholic University of Sacred Heart of Milan. It aimed at investigating, through different aspects, the features of the special schools operating in Lombardy

Maggiolini, S., Il modello pedagogico delle scuole speciali, Le scuole speciali in Lombardia, Vita e Pensiero, Milano 2012: 65-123 [http://hdl.handle.net/10807/32254]

Il modello pedagogico delle scuole speciali

Maggiolini, Silvia
2012

Abstract

The research presents the results of a study supported by the School of the Lombardy Region in collaboration with the Center for Studies and Research on the hardship and poverty education on the Catholic University of Sacred Heart of Milan. It aimed at investigating, through different aspects, the features of the special schools operating in Lombardy
2012
Italiano
978-88-343-2214-7
Maggiolini, S., Il modello pedagogico delle scuole speciali, Le scuole speciali in Lombardia, Vita e Pensiero, Milano 2012: 65-123 [http://hdl.handle.net/10807/32254]
File in questo prodotto:
Non ci sono file associati a questo prodotto.

I documenti in IRIS sono protetti da copyright e tutti i diritti sono riservati, salvo diversa indicazione.

Utilizza questo identificativo per citare o creare un link a questo documento: https://hdl.handle.net/10807/32254
Citazioni
  • ???jsp.display-item.citation.pmc??? ND
  • Scopus ND
  • ???jsp.display-item.citation.isi??? ND
social impact