A reflection about role and sense of Media Education in the learning processes, both in the strictly didactic dimension and in the broader perspective of developing a dimension of active citizenship, in the family and with one's peers.

Marangi, M., Comaschi, L., Mediapolis. Una prospettiva didattica a 360 gradi, <<ESSERE A SCUOLA>>, 2019; 3 (1): 85-87 [http://hdl.handle.net/10807/154200]

Mediapolis. Una prospettiva didattica a 360 gradi

Marangi, Michele
Writing – Review & Editing
;
2019

Abstract

A reflection about role and sense of Media Education in the learning processes, both in the strictly didactic dimension and in the broader perspective of developing a dimension of active citizenship, in the family and with one's peers.
2019
Italiano
Marangi, M., Comaschi, L., Mediapolis. Una prospettiva didattica a 360 gradi, <<ESSERE A SCUOLA>>, 2019; 3 (1): 85-87 [http://hdl.handle.net/10807/154200]
File in questo prodotto:
Non ci sono file associati a questo prodotto.

I documenti in IRIS sono protetti da copyright e tutti i diritti sono riservati, salvo diversa indicazione.

Utilizza questo identificativo per citare o creare un link a questo documento: https://hdl.handle.net/10807/154200
Citazioni
  • ???jsp.display-item.citation.pmc??? ND
  • Scopus ND
  • ???jsp.display-item.citation.isi??? ND
social impact