Maggioni, Isabella

Maggioni, Isabella  

MILANO - Dipartimento di Scienze dell'economia e della gestione aziendale  

Mostra records
Risultati 1 - 10 di 10 (tempo di esecuzione: 0.007 secondi).
Data di pubblicazione Titolo Autore(i) File
1-gen-2022 Relationship selling and marketing automation during the Covid-19 pandemic: A cross-sectional analysis Corsaro, Daniela; Maggioni, Isabella; Olivieri, Mirko
1-gen-2021 Sales and marketing automation in the post-Covid-19 scenario: Value drivers in B2B relationships Corsaro, Daniela; Maggioni, Isabella; Olivieri, Mirko
1-gen-2014 Attivare e gestire l’impresa relazionale Fiocca, Renato; Maggioni, Isabella
31-mar-2014 CUSTOMER LOYALTY IN GROCERY RETAIL: MULTIPLE REFERENCE EFFECTS AND THE PIVOTAL ROLE OF SELF-CONGRUITY Maggioni, Isabella
1-gen-2013 Emerging segments in ethical consumption: young adults and cosmetics Sebastiani, Roberta; Montagnini, Francesca; Maggioni, Isabella
1-gen-2012 Business Intelligence for Supply Chain Management: Trends from Scholarly Literature and from the World of Practice Maggioni, Isabella; Ricciardi, Francesca
1-gen-2011 Benefits from service bundling in destination branding: enhancing cooperation among operators in the hospitality industry Marcoz, Elena Maria; Mauri, Chiara; Maggioni, Isabella; Cantu', Chiara Luisa
1-gen-2011 For a history of Supply Chain Thought. The evolution of academic studies and of business recipes Ricciardi, Francesca; Maggioni, Isabella
1-gen-2011 The Challenge of Managing Network Knowledge: Information Systems for Toursim Destinations Marcoz, Elena Maria; Maggioni, Isabella; Ricciardi, Francesca
1-gen-2011 Value perception of service bundling in the hospitality industry: a comparative analysis on hoteliers and tourists Maggioni, Isabella; Marcoz, Elena Maria