Costa, Francesca Giuseppina

Costa, Francesca Giuseppina  

MILANO - Dipartimento di Scienze linguistiche e letterature straniere  

Mostra records
Risultati 1 - 20 di 61 (tempo di esecuzione: 0.03 secondi).
Data di pubblicazione Titolo Autore(i) File
1-gen-2012 A Survey of English-Medium Instruction in Italian Higher Education Costa, Francesca; Coleman, Jim
1-gen-2002 Alcune osservazioni sull’acquisizione del lessico in tre tipologie di output scritto in una classe CLIL Costa, Francesca
1-gen-2021 Alternation between L1 (Italian) and L2 (English) in Three CLIL and EMI Contexts Costa, F.
1-gen-2008 Analisi di testi CLIL di scienze in inglese Costa, Francesca
1-gen-2018 Are Science Textbooks Free from Cultural Biases? Cucchi, Costanza Anellamaria; Costa, Francesca Giuseppina
1-gen-2004 Il CLIL (Content and Language Integrated Learning) Costa, Francesca Giuseppina
1-gen-2016 CLIL (Content and Language Integrated Learning) through English in Italian Higher Education Costa, Francesca
1-gen-2005 Il CLIL (Content and language ntegrated Learning) nei primi anni di scuola. Esperienze di scienze in inglese. Costa, Francesca
1-gen-2004 CLIL - Esempi di monitoraggio e valutazione Costa, Francesca Giuseppina
1-gen-2007 CLIL Scienze Costa, Francesca; Langé, Gisella
1-gen-2011 CLIL: a Suit for all Seasons Costa, Francesca; D'Angelo, Lauretta
1-gen-2010 Code-switching in CLIL contexts Costa, Francesca
1-gen-2017 Content Teachers’ Written Comments on Their Life-long English Language Profiles Costa, Francesca Giuseppina
1-gen-2006 Content with the Content? Costa, Francesca
1-gen-2016 Coreen Sears, Second Language Students in Mainstream Classrooms: A Handbook for Teachers in International Schools, Costa, Francesca
1-gen-2018 Critical Issues in English-Medium Instruction at University Valcke, Jennifer; Murphy, Amanda Clare; Costa, Francesca Giuseppina
1-gen-2013 Dealing with the Language Aspect? Personally, no. Content Lecturers’ Views of Teaching Through English in a ICLHE Context Costa, Francesca
1-gen-2017 Defamiliarisation vs Automatism: the Cognitive Added Value of CL(English)IL – Humour and Other Strategies Costa, Francesca Giuseppina
1-gen-2013 Defamiliarising Input Presentation Strategies in CLIL. What do Students Think? Costa, Francesca
1-gen-2017 Differences in Content Presentation and Learning Outcomes in English-medium Instruction (EMI) vs. Italian-medium Instruction (IMI) Contexts Costa, Francesca; Mariotti, Cristina