The book aims to provide a contribution to reflect on the importance of educational planning in relation to environment and sustainability.It collects and makes accessible to different design ideas from various viewpoints, exploring the complexity of the topic, educability of human and environment.
Birbes, C. (ed.), Progettare l'educazione per lo sviluppo sostenibile. Idee, percorsi, azioni, EDUCatt, Milano 2011: 180 [http://hdl.handle.net/10807/7724]
Curatori: | |
Titolo: | Progettare l'educazione per lo sviluppo sostenibile. Idee, percorsi, azioni |
ISBN: | 978-88-8311-804-3 |
Data di pubblicazione: | 2011 |
Abstract: | The book aims to provide a contribution to reflect on the importance of educational planning in relation to environment and sustainability.It collects and makes accessible to different design ideas from various viewpoints, exploring the complexity of the topic, educability of human and environment. |
Lingua: | Italiano |
Editore: | EDUCatt |
Citazione: | Birbes, C. (ed.), Progettare l'educazione per lo sviluppo sostenibile. Idee, percorsi, azioni, EDUCatt, Milano 2011: 180 [http://hdl.handle.net/10807/7724] |
Appare nelle tipologie: | Curatela di un volume |
File in questo prodotto:
Non ci sono file associati a questo prodotto.
I documenti in IRIS sono protetti da copyright e tutti i diritti sono riservati, salvo diversa indicazione.