ARTOURGALLEY: A geo-economic model the place participatory marketing The local marketing with a participatory bottom-up logic begins with the active teaching of geography and applied aims recognition, cataloging, description and enhancement of our cultural heritage

Preda, M. (ed.), Non solo a Milano: Arte, Cultura, Spettacolo, Tomo Primo, EDUCatt, milano 2015: 163 [http://hdl.handle.net/10807/71689]

Non solo a Milano: Arte, Cultura, Spettacolo, Tomo Primo

Preda, Mauro
2015

Abstract

ARTOURGALLEY: A geo-economic model the place participatory marketing The local marketing with a participatory bottom-up logic begins with the active teaching of geography and applied aims recognition, cataloging, description and enhancement of our cultural heritage
Italiano
Francesca Acquati, Alice Bignardi, Annarita Braga, Alice Della Monica, Alessia Dettoli, Francesca Donghi, Margherita Fava, Gregorio Gabellieri, Gaia Guerrini, Marcello Lago, Martina Monticelli, Giorgia Moroni, Giancarlo Pace, Bianca Parravicini, Mauro Preda, Arianna Pucci, Milena Sicuro, Lucia Sollini, Giulia Soravia, Francesca Tozzi, Laura Gaia Zoccoli, Arianna Zucchini, Melissa Storari
978-88-6780-931-8
EDUCatt
Preda, M. (ed.), Non solo a Milano: Arte, Cultura, Spettacolo, Tomo Primo, EDUCatt, milano 2015: 163 [http://hdl.handle.net/10807/71689]
File in questo prodotto:
Non ci sono file associati a questo prodotto.

I documenti in IRIS sono protetti da copyright e tutti i diritti sono riservati, salvo diversa indicazione.

Utilizza questo identificativo per citare o creare un link a questo documento: https://hdl.handle.net/10807/71689
Citazioni
  • ???jsp.display-item.citation.pmc??? ND
  • Scopus ND
  • ???jsp.display-item.citation.isi??? ND
social impact