The crisis of ideologies allows to elaborate a pedagogical thought open to the spiritual dimension. It's very important because the human education requires also the dimension of the spirituality side by side the satisfaction of the material needs and the instrumental knowledges.
Mari, G., Educare dopo l'ideologia, La Scuola, Brescia 1996: 223 [http://hdl.handle.net/10807/3954]
Autori: | |
Titolo: | Educare dopo l'ideologia |
Tipo di contributo MIUR di libro: | Monografia o trattato scientifico |
ISBN: | 88-350-9215-9 |
Data di pubblicazione: | 1996 |
Abstract: | The crisis of ideologies allows to elaborate a pedagogical thought open to the spiritual dimension. It's very important because the human education requires also the dimension of the spirituality side by side the satisfaction of the material needs and the instrumental knowledges. |
Lingua: | Italiano |
Editore: | La Scuola |
Citazione: | Mari, G., Educare dopo l'ideologia, La Scuola, Brescia 1996: 223 [http://hdl.handle.net/10807/3954] |
Serie: | |
Appare nelle tipologie: | Monografia o Trattato scientifico; Concordanza; Indice; Bibliografia |
File in questo prodotto:
Non ci sono file associati a questo prodotto.
I documenti in IRIS sono protetti da copyright e tutti i diritti sono riservati, salvo diversa indicazione.