The paper presents the main results of a survey search lead on a sample of italian adolescents about cultural consumptions, with peculiar reference to cinema and audio/video texts. In this chapter the main attention is on the overall cultural consumptions
Introini, F., Rosina, A., I consumi culturali della Generazione Z, in Fondazione Ente Dello Spettacoloosservatorio Giovani Dell'Istituto Toniolouniversità Cattolica Del Sacro Cuor, F. E. D. S. G. D. T. C. D. S. C. (ed.), Rapporto Cinema 2019. L'anno Zeta dell'audiovisivo, Fondazione Ente dello Spettacolo, Roma 2019: 13- 20 [http://hdl.handle.net/10807/146834]
I consumi culturali della Generazione Z
Introini, Fabio
;Rosina, Alessandro
2019
Abstract
The paper presents the main results of a survey search lead on a sample of italian adolescents about cultural consumptions, with peculiar reference to cinema and audio/video texts. In this chapter the main attention is on the overall cultural consumptionsFile in questo prodotto:
Non ci sono file associati a questo prodotto.
I documenti in IRIS sono protetti da copyright e tutti i diritti sono riservati, salvo diversa indicazione.