Reverberi, Eleonora
Distribuzione geografica
Continente | # |
---|---|
NA - Nord America | 128 |
EU - Europa | 102 |
AS - Asia | 33 |
AF - Africa | 1 |
SA - Sud America | 1 |
Totale | 265 |
Nazione | # |
---|---|
US - Stati Uniti d'America | 128 |
IT - Italia | 75 |
CN - Cina | 11 |
DE - Germania | 6 |
IR - Iran | 6 |
AE - Emirati Arabi Uniti | 5 |
CZ - Repubblica Ceca | 5 |
VN - Vietnam | 4 |
CH - Svizzera | 2 |
ES - Italia | 2 |
FR - Francia | 2 |
ID - Indonesia | 2 |
IE - Irlanda | 2 |
NL - Olanda | 2 |
PK - Pakistan | 2 |
RU - Federazione Russa | 2 |
SE - Svezia | 2 |
TW - Taiwan | 2 |
CO - Colombia | 1 |
ET - Etiopia | 1 |
FI - Finlandia | 1 |
LU - Lussemburgo | 1 |
MY - Malesia | 1 |
Totale | 265 |
Città | # |
---|---|
Ashburn | 19 |
Milan | 19 |
Santa Cruz | 18 |
Fairfield | 15 |
Alzano Lombardo | 7 |
Houston | 6 |
Seattle | 6 |
Woodbridge | 6 |
Cattolica | 5 |
Boardman | 4 |
Buffalo | 4 |
Dong Ket | 4 |
Ann Arbor | 3 |
Cambridge | 3 |
Chicago | 3 |
Wilmington | 3 |
Bremen | 2 |
Brescia | 2 |
Calvagese della Riviera | 2 |
Cercola | 2 |
Ceriano Laghetto | 2 |
Columbus | 2 |
Dublin | 2 |
Jakarta | 2 |
Karachi | 2 |
Las Palmas de Gran Canaria | 2 |
Redmond | 2 |
Rome | 2 |
Saint Petersburg | 2 |
Santa Ana | 2 |
Scandicci | 2 |
Sesto San Giovanni | 2 |
Taipei | 2 |
Torino | 2 |
Turin | 2 |
Velletri | 2 |
Zurich | 2 |
Agrigento | 1 |
Baranzate | 1 |
Bergamo | 1 |
Biella | 1 |
Bisingen | 1 |
Bogotá | 1 |
Brugherio | 1 |
Cedar Knolls | 1 |
Cerignola | 1 |
Charlotte | 1 |
Cividate al Piano | 1 |
Crispano | 1 |
Esfahan | 1 |
Florence | 1 |
Freiburg im Breisgau | 1 |
Guangzhou | 1 |
Helsinki | 1 |
Henderson | 1 |
Herndon | 1 |
Malmo | 1 |
Miami | 1 |
Naples | 1 |
Nuremberg | 1 |
Pescara | 1 |
Portland | 1 |
Provo | 1 |
Rescaldina | 1 |
San Diego | 1 |
Schweinfurt | 1 |
Shah Alam | 1 |
Shanghai | 1 |
Vinci | 1 |
Xenia | 1 |
Yellow Springs | 1 |
Totale | 201 |
Nome | # |
---|---|
The Self-Regulation of Learning – Self-Report Scale for Sport Practice: Validation of an Italian Version for Football, file e309db6e-9468-0599-e053-3705fe0a55db | 116 |
Youth Football Players’ Psychological Well-Being: The Key Role of Relationships, file e309db6e-8bcc-0599-e053-3705fe0a55db | 72 |
Identity integration matters: The case of parents working from home during the COVID-19 health emergency, file e309db6f-ac5b-0599-e053-3705fe0a55db | 25 |
Lo studente-atleta e l’importanza della collaborazione tra scuola e sport attraverso le parole degli atleti, file e309db6d-7b47-0599-e053-3705fe0a55db | 24 |
Double Jeopardy-Analyzing the Combined Effect of Age and Gender Stereotype Threat on Older Workers, file e309db6e-f38f-0599-e053-3705fe0a55db | 17 |
Carriera atletica e transizioni: uno sguardo psicosociale, file e309db6e-18b5-0599-e053-3705fe0a55db | 12 |
“Cos’è il rispetto? Dillo con un Tweet”. Rappresentazioni del rispetto in adolescenza, file e309db6d-6a1f-0599-e053-3705fe0a55db | 2 |
Totale | 268 |
Categoria | # |
---|---|
all - tutte | 1.198 |
article - articoli | 0 |
book - libri | 0 |
conference - conferenze | 0 |
curatela - curatele | 0 |
other - altro | 0 |
patent - brevetti | 0 |
selected - selezionate | 0 |
volume - volumi | 0 |
Totale | 1.198 |
Totale | Lug | Ago | Sett | Ott | Nov | Dic | Gen | Feb | Mar | Apr | Mag | Giu | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2019/2020 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 |
2020/2021 | 20 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 5 | 8 | 5 |
2021/2022 | 80 | 8 | 3 | 5 | 4 | 6 | 7 | 4 | 2 | 7 | 3 | 25 | 6 |
2022/2023 | 102 | 5 | 4 | 20 | 21 | 6 | 4 | 6 | 10 | 7 | 6 | 10 | 3 |
2023/2024 | 64 | 3 | 7 | 7 | 7 | 4 | 9 | 5 | 10 | 8 | 1 | 3 | 0 |
Totale | 268 |