Cedrola, Elena

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Data di pubblicazione Titolo Autore(i) File
1-gen-2022 Digital Marketing Channels in the Chinese Luxury Industry. A Focus on International Brands Post Covid-19 Cedrola, Elena; Hu, Lala
1-gen-2022 Key success factors to be sustainable and innovative in the textile and fashion industry: evidences from two Italian luxury brands Bernardi, Alberta; Chiara, Cantù; Cedrola, Elena
1-gen-2021 Fattori chiave di successo per l’innovazione sostenibile nel settore tessile e moda. Best practices di due luxury brand del Made in Italy Bernardi, Alberta; Cantu', Chiara Luisa; Cedrola, Elena
1-gen-2021 Heritage marketing e valorizzazione del territorio: il percorso verso l’innovazione sostenibile nel settore tessile e moda Bernardi, Alberta; Cantu', Chiara Luisa; Cedrola, Elena
1-gen-2021 Turismo e tecnologia digitale: la trasformazione del settore tra sfide e opportunità Battaglia, Loretta; Gavinelli, Laura; Danneo, Valentina; Cedrola, Elena
1-gen-2020 E-Tourism: Chinese and Western Competition Danneo, Valentina; Battaglia, Loretta; Cedrola, Elena
1-gen-2020 Heritage marketing e valorizzazione del territorio nelle relazioni multi-stakeholder Cantu', Chiara Luisa; Bernardi, Alberta; Cedrola, Elena
1-gen-2016 Country reputation, brand reputation and company reputation: their importance in business-to-business industries Cedrola, Elena; Battaglia, Loretta; Quaranta, A. G.
1-gen-2016 Cultura e territorio nelle strategie internazionali delle imprese business-to-business Battaglia, Loretta; Cedrola, Elena
1-gen-2016 International Entrepreneurship and Performance, What are the important factors in markets with high cultural distance? Cedrola, Elena; Battaglia, Loretta; Quaranta, A. G.
1-gen-2016 Renewable Energy Industries in Europe: Are they Successful in the Chinese Market? Cedrola, Elena; Battaglia, Loretta
1-gen-2016 The Renewable Energy Industry in Europe: Business and Internationalization Models. A Focus on the Chinese Market Cedrola, Elena; Battaglia, Loretta
1-gen-2015 Country-of-origin effect and firm reputation influence in business-to-business markets with high cultural distance Cedrola, Elena; Battaglia, Loretta
1-gen-2015 Le imprese europee appartenenti al settore delle energie rinnovabili: come operare per avere successo in Cina? Battaglia, Loretta; Cedrola, Elena
1-gen-2015 Piccole e medie imprese industriali e mercati internazionali: il contributo di country, company e brand reputation Battaglia, Loretta; Cedrola, Elena; Quaranta, Anna Grazia
1-gen-2015 The country of origin effect (COO) in the industrial sectors: the results of an empirical study Battaglia, Loretta; Cedrola, Elena; Quaranta, Anna Grazia
1-gen-2014 L’effetto country of origin nei settori industriali: i risultati di una ricerca empirica Cedrola, Elena; Battaglia, Loretta
1-gen-2013 Country-of-origin effect and firm reputation influence in business-to-business markets with high cultural distance Cedrola, Elena; Battaglia, Loretta
1-gen-2013 Fondamenti di Marketing Cedrola, Elena; Blythe, Jim; Battaglia, Loretta
1-gen-2013 Innovazione ed eco-sostenibilità nel settore tessile: il caso del distretto biellese Cedrola, Elena; Battaglia, Loretta