Cantu', Chiara Luisa

Cantu', Chiara Luisa  

MILANO - Dipartimento di Scienze dell'economia e della gestione aziendale  

Mostra records
Risultati 1 - 20 di 148 (tempo di esecuzione: 0.026 secondi).
Data di pubblicazione Titolo Autore(i) File
1-gen-2023 A circular innovation strategy in a supply network context: evidence from the packaging industry Cantu', Chiara Luisa; Tunisini, Annalisa
1-gen-2023 Decision making in highly uncertain contexts Anzivino, Alessia; Biraghi, Silvia; Cantu', Chiara Luisa; Fiocca, Renato; Hu, Lala; Martinelli, Elisa Martina; Tzannis, Alessandra
1-gen-2023 From network to network - Evidences in Italian SMEs Cantu', Chiara Luisa; Lucarno, Martina
1-gen-2023 How Digital Channels Enhance Firm Internationalization: An Explorative Study on Space Tech Startups Olivieri, Mirko; Hu, Lala; Cantu', Chiara Luisa
1-gen-2023 Human - Technology: un nuovo binomio per le relazioni commerciali Fiocca, Renato; Cantu', Chiara Luisa
1-gen-2023 I driver per le fasi di starting up e di mantenimento di una rete Cantu', Chiara Luisa; La Rocca, Antonella; Lucarno, Martina
1-gen-2023 New contact methods in start-ups’ selling process Cantu', Chiara Luisa; Hu, Lala; La Rocca, Antonella; Olivieri, Mirko
1-gen-2023 Nuove strategie di Humanistic Management per le imprese del Made in Italy Cantu', Chiara Luisa; Fiocca, Renato; Hu, Lala; Lucarno, Martina; Olivieri, Mirko; Tzannis, Alessandra
1-gen-2023 Strategie omnicanali e strumenti di analisi nei mercati internazionali Cantu', Chiara Luisa; Hu, Lala; Nadin, Giancarlo
1-gen-2022 Competing or coopeting? Italian banking rivalry in Egypt, 1924–1940 Berbenni, Enrico; Cantu', Chiara Luisa; Colombo, Stefano
1-gen-2022 Decision-making in a time of chaos Anzivino, Alessia; Biraghi, Silvia; Cantu', Chiara Luisa; Fiocca, Renato; Hu, Lala; Martinelli, Elisa Martina; Tzannis, Alessandra
1-gen-2022 Exploring the role of business relationships for sustainable finance: A humanistic management perspective Chiara, Cantù; Tzannis, Alessandra
1-gen-2022 How relationships foster the internationalization of startups in the space tech industry Cantù, Chiara; Hu, Lala; Olivieri, Mirko
1-gen-2022 I canali di Marketing nelle medie imprese italiane del Made in Italy: evoluzione o stasi? Cantu', Chiara Luisa; Martinelli, Elisa Martina; Tunisini, Annalisa
1-gen-2022 Key success factors to be sustainable and innovative in the textile and fashion industry: evidences from two Italian luxury brands Bernardi, Alberta; Chiara, Cantù; Cedrola, Elena
1-gen-2022 Marketing channel transformation in Italian SMEs Cantu', Chiara Luisa; Martinelli, Elisa Martina; Tunisini, Annalisa
1-gen-2022 Marketing innovation. Il ruolo del transformative marketing per un’innovazione digitale e responsabile Cantu', Chiara Luisa
1-gen-2022 The future of Digital Transformation: a business model reconfiguration Cantù, Chiara; Martinelli, Elisa
1-gen-2022 THE NEW DIGITAL SALES ENABLERS Cantu', Chiara Luisa; Martinelli, Elisa Martina
1-gen-2022 The Reconfiguration of the indirect marketing channel: The SMEs’ perspective Cantu', Chiara Luisa; Martinelli, Elisa Martina; Tunisini, Annalisa