Sfoglia per Titolo

Opzioni
Vai a: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

Mostrati risultati da 7.587 a 7.606 di 108.357
Data di pubblicazione Titolo Autore(i) File
1-gen-2021 Authors’ reply to Borg and Thoning: “Comment on: Drug Survival of IL-12/23, IL-17 and IL-23 Inhibitors for Psoriasis Treatment: A Retrospective Multi-Country, Multicentric Cohort Study” Torres, T.; Chiricozzi, Andrea; Puig, L.
1-gen-2020 Author’s reply to comment on article: Redundant colon and refractory constipation in children Noviello, Carmine; Nobile, Stefano; Romano, Mercedes; Cobellis, Giovanni; Papparella, Alfonso
1-gen-2012 Autism and intellectual disability: two sides of the same coin. Neri, Giovanni; Schwartz, Charles E.
1-gen-2013 Autism and Multidisciplinary Teamwork Through the Scerts Model Molteni, Paola; Guldberg, Karen
1-gen-2013 Autism and multidisciplinary teamwork through the SCERTS Model Molteni, Paola; Guldberg, Karen; Logan, Nick
1-gen-2013 Autism and Multidisciplinary teamwork: an english school experience through the SCERTS model Molteni, Paola; Guldberg, Karen
1-gen-2011 Autism and music therapy. Intersubjective approach and music therapy assessment Raglio, Alfredo; Traficante, Daniela; Oasi, Osmano
1-gen-2011 Autism and music therapy. Intersubjective approach and music therapy assessment Oasi, Osmano; Raglio, Alfredo; Traficante, Daniela
1-gen-2019 Autism, gastrointestinal symptoms and modulation of gut microbiota by nutritional interventions Ristori, M. V.; Quagliariello, A.; Reddel, S.; Ianiro, Gianluca; Vicari, Stefano; Gasbarrini, Antonio; Putignani, L.
1-gen-2015 Autismo a scuola. Dimensioni educative del lavoro di rete. Molteni, Paola
1-gen-2012 Autismo e interventi abilitativi e riabilitativi. Il Denver Model Cairo, Maria Teresa; Cucinelli, Piervito
1-gen-2013 Autismo e interventi abilitativi e riabilitativi. la Terapia di Scambio e di Sviluppo (Thèrapie d'Echange e de Dèvelopment/TED) Cairo, Maria Teresa; Cucinelli, Piervito Stefano
1-gen-2021 Autismo e scuola inclusiva. Percorsi didattici per lo sviluppo delle competenze disciplinari. Sala, Roberta; Zanfroni, Elena
1-gen-2021 Autismo e scuola inclusiva. Percorsi educativi e di crescita per lo sviluppo delle competenze trasversali Sala, Roberta
1-gen-2012 Autismo e sindromi rare. Linee educative Maggiolini, Silvia
1-gen-2019 Autismo. Kit di strumenti per l'inclusione nella scuola. Il modello TAE D'Alonzo, Luigi
1-gen-2005 Auto/Rappresentazioni. La messa in forma del sé nel film di famiglia Cati, Alice
1-gen-1995 Autoantibodies against the beta-1 Adrenoceptors in patients with ventricular arrhythmias of unknown origin or due to cardiomyopathy De Santis, A; Covino, M; Hoebeke, J; Manna, Raffaele; Fenici, Riccardo
1-gen-2017 Autoantibodies to post-translationally modified type I and II collagen in Charcot Neuroarthropathy in subjects with Type 2 Diabetes Mellitus Rizzo, Paola; Pitocco, Dario; Zaccardi, Francesco; Di Stasio, Enrico; Strollo, R; Rizzi, Alessandro; Scavone, Giuseppe; Costantini, Federica; Galli, Marco; Tinelli, Giovanni; Flex, Andrea; Caputo, Salvatore; Pozzilli, P; Landolfi, Raffaele; Ghirlanda, Giovanni; Nissim, A.
1-gen-2019 Autoantibody profile and clinical patterns in 619 Italian patients with cutaneous lupus erythematosus Verdelli, A.; Coi, A.; Marzano, A. V.; Antiga, E.; Cozzani, E.; Quaglino, P.; La Placa, M.; Benucci, M.; De Simone, Clara; Papini, M.; Parodi, A.; Bianchi, F.; Caproni, M.
Mostrati risultati da 7.587 a 7.606 di 108.357
Legenda icone

  •  file ad accesso aperto
  •  file disponibili sulla rete interna
  •  file disponibili agli utenti autorizzati
  •  file disponibili solo agli amministratori
  •  file sotto embargo
  •  nessun file disponibile