Sfoglia per Titolo
Authors’ reply to Borg and Thoning: “Comment on: Drug Survival of IL-12/23, IL-17 and IL-23 Inhibitors for Psoriasis Treatment: A Retrospective Multi-Country, Multicentric Cohort Study”
2021 Torres, T.; Chiricozzi, Andrea; Puig, L.
Author’s reply to comment on article: Redundant colon and refractory constipation in children
2020 Noviello, Carmine; Nobile, Stefano; Romano, Mercedes; Cobellis, Giovanni; Papparella, Alfonso
Autism and intellectual disability: two sides of the same coin.
2012 Neri, Giovanni; Schwartz, Charles E.
Autism and Multidisciplinary Teamwork Through the Scerts Model
2013 Molteni, Paola; Guldberg, Karen
Autism and multidisciplinary teamwork through the SCERTS Model
2013 Molteni, Paola; Guldberg, Karen; Logan, Nick
Autism and Multidisciplinary teamwork: an english school experience through the SCERTS model
2013 Molteni, Paola; Guldberg, Karen
Autism and music therapy. Intersubjective approach and music therapy assessment
2011 Raglio, Alfredo; Traficante, Daniela; Oasi, Osmano
Autism and music therapy. Intersubjective approach and music therapy assessment
2011 Oasi, Osmano; Raglio, Alfredo; Traficante, Daniela
Autism, gastrointestinal symptoms and modulation of gut microbiota by nutritional interventions
2019 Ristori, M. V.; Quagliariello, A.; Reddel, S.; Ianiro, Gianluca; Vicari, Stefano; Gasbarrini, Antonio; Putignani, L.
Autismo a scuola. Dimensioni educative del lavoro di rete.
2015 Molteni, Paola
Autismo e interventi abilitativi e riabilitativi. Il Denver Model
2012 Cairo, Maria Teresa; Cucinelli, Piervito
Autismo e interventi abilitativi e riabilitativi. la Terapia di Scambio e di Sviluppo (Thèrapie d'Echange e de Dèvelopment/TED)
2013 Cairo, Maria Teresa; Cucinelli, Piervito Stefano
Autismo e scuola inclusiva. Percorsi didattici per lo sviluppo delle competenze disciplinari.
2021 Sala, Roberta; Zanfroni, Elena
Autismo e scuola inclusiva. Percorsi educativi e di crescita per lo sviluppo delle competenze trasversali
2021 Sala, Roberta
Autismo e sindromi rare. Linee educative
2012 Maggiolini, Silvia
Autismo. Kit di strumenti per l'inclusione nella scuola. Il modello TAE
2019 D'Alonzo, Luigi
Auto/Rappresentazioni. La messa in forma del sé nel film di famiglia
2005 Cati, Alice
Autoantibodies against the beta-1 Adrenoceptors in patients with ventricular arrhythmias of unknown origin or due to cardiomyopathy
1995 De Santis, A; Covino, M; Hoebeke, J; Manna, Raffaele; Fenici, Riccardo
Autoantibodies to post-translationally modified type I and II collagen in Charcot Neuroarthropathy in subjects with Type 2 Diabetes Mellitus
2017 Rizzo, Paola; Pitocco, Dario; Zaccardi, Francesco; Di Stasio, Enrico; Strollo, R; Rizzi, Alessandro; Scavone, Giuseppe; Costantini, Federica; Galli, Marco; Tinelli, Giovanni; Flex, Andrea; Caputo, Salvatore; Pozzilli, P; Landolfi, Raffaele; Ghirlanda, Giovanni; Nissim, A.
Autoantibody profile and clinical patterns in 619 Italian patients with cutaneous lupus erythematosus
2019 Verdelli, A.; Coi, A.; Marzano, A. V.; Antiga, E.; Cozzani, E.; Quaglino, P.; La Placa, M.; Benucci, M.; De Simone, Clara; Papini, M.; Parodi, A.; Bianchi, F.; Caproni, M.
Legenda icone
- file ad accesso aperto
- file disponibili sulla rete interna
- file disponibili agli utenti autorizzati
- file disponibili solo agli amministratori
- file sotto embargo
- nessun file disponibile