Sfoglia per Facoltà: INTERFACOLTA': LETTERE E FILOSOFIA - ECONOMIA

Opzioni
Vai a: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

Mostrati risultati da 36 a 55 di 126
Data di pubblicazione Titolo Autore(i) File
1-gen-2009 Flow of Sounds. Musica e diaspora: il rap islamico in Gran Bretagna Midolo, Elena Dominique
1-gen-2010 Food culture and counterculture: Eataly and the 'making' of authenticity Sebastiani, Roberta; Montagnini, Francesca; Dalli, Daniele
1-gen-2021 Gardens (of Eden) as Narrative Meta-spaces in Video Games Toniolo, Francesco
1-gen-2020 Gli elementi nostalgici dei punta-e-clicca italiani degli Anni Dieci = Nostalgic elements in Italian point-and-click video games of the 2010s Toniolo, Francesco; Giovannini, Stefano
1-gen-2021 Guardare il passato, ai suoi margini: sguardi microcomunitari nel videogioco italiano Toniolo, F.; Raffa, N.
1-gen-2011 How consumers shape the market: ethics and value co-creation Sebastiani, Roberta; Dalli, Daniele; Montagnini, Francesca
1-gen-2023 How Digital Channels Enhance Firm Internationalization: An Explorative Study on Space Tech Startups Olivieri, Mirko; Hu, Lala; Cantu', Chiara Luisa
1-gen-2023 How have travelers’ needs evolved because of the COVID-19 pandemic? Corporate reputation building in tourism industry on digital platforms Olivieri, Mirko; Colleoni, Elanor; Bonaccorso, Giuseppe
1-gen-2022 How relationships foster the internationalization of startups in the space tech industry Cantù, Chiara; Hu, Lala; Olivieri, Mirko
1-gen-2006 How to improve the VR-based therapy design process with the support of a psychosocial integrated approach: Interaction analysis and user-based tests Galimberti, Carlo; Belloni, Gloria Maria; Cantamesse, Matteo; Gatti, Fabiana Maria; Grassi, Maddalena; Menti, Luca
1-gen-2022 “I am impressed by how quickly they changed”: The impact of CSR communication initiatives during Covid-19 among Millennials in Italy Colleoni, Elanor; Olivieri, Mirko; Romenti, Stefania; Murtarelli, Grazia
1-gen-2001 I manifesti tipografici del cinema. La collezione della Fondazione Cineteca Italiana 1919-1939 Della Torre, Roberto; Mosconi, Elena
1-gen-2010 I movimenti di consumatori all'assalto del mercato: la rivoluzione "lenta" di Eataly Sebastiani, Roberta; Montagnini, Francesca; Dalli, Daniele
1-gen-2009 'I' and 'Other' in Online Interactions: Intersubjectivity as a Social Bridge Galimberti, Carlo; Cilento, Francesca
1-gen-2014 Identity construction online: a study of the Chinese social networking site Renren Fossati, Serena
1-gen-2002 Il consumo cinematografico e le funzioni sociali del cinema tra le due guerre. Un percorso trasversale tra critica, dati di consumo e manifesti Della Torre, Roberto; Mosconi, Elena
1-gen-2009 Il network intelligente nel settore immobiliare.I casi Tecnocasa e Gabetti Property Solutions. Montagnini, Francesca
1-gen-2013 L'imprenditorialità etnica e il cross-cultural management nel settore dei servizi alle imprese Sebastiani, Roberta; Montagnini, Francesca
1-gen-2021 In cammino verso Anor Londo: level design come guida per i viaggi videoludici Toniolo, Francesco
1-gen-2007 Influence of psychosocial factors on football injuries Vago, Paola; Frattini, Gabriella; Cilento, Francesca
Mostrati risultati da 36 a 55 di 126
Legenda icone

  •  file ad accesso aperto
  •  file disponibili sulla rete interna
  •  file disponibili agli utenti autorizzati
  •  file disponibili solo agli amministratori
  •  file sotto embargo
  •  nessun file disponibile