Sfoglia per Facoltà: INTERFACOLTA': LETTERE E FILOSOFIA - ECONOMIA
Elements of theatre at work
2010 Groves, Brian
Emerging segments in ethical consumption: young adults and cosmetics
2013 Sebastiani, Roberta; Montagnini, Francesca; Maggioni, Isabella
Empowerment familiare. Il lavoro psicosociale integrato per promuovere benessere e competenze
2004 Mazzoleni, Carla
Engaging social movements in developing innovative retail business models
2014 Sebastiani, Roberta; Montagnini, Francesca
Enjoy Your Learning. Per una didattica partecipativa aperta alle imprese e alle tecnologie
2017 Cioffi, Andrea
Ethical Consumption and New Business Models in the Food Industry. Evidence from the Eataly Case
2013 Sebastiani, Roberta; Montagnini, Francesca; Dalli, Daniele
Exploring Business Interaction in Service Networks
2010 Sebastiani, Roberta; Corsaro, Daniela; Montagnini, Francesca
Flow of Sounds. Musica e diaspora: il rap islamico in Gran Bretagna
2009 Midolo, Elena Dominique
Food culture and counterculture: Eataly and the 'making' of authenticity
2010 Sebastiani, Roberta; Montagnini, Francesca; Dalli, Daniele
Gardens (of Eden) as Narrative Meta-spaces in Video Games
2021 Toniolo, Francesco
Gli elementi nostalgici dei punta-e-clicca italiani degli Anni Dieci = Nostalgic elements in Italian point-and-click video games of the 2010s
2020 Toniolo, Francesco; Giovannini, Stefano
Guardare il passato, ai suoi margini: sguardi microcomunitari nel videogioco italiano
2021 Toniolo, F.; Raffa, N.
How consumers shape the market: ethics and value co-creation
2011 Sebastiani, Roberta; Dalli, Daniele; Montagnini, Francesca
How Digital Channels Enhance Firm Internationalization: An Explorative Study on Space Tech Startups
2023 Olivieri, Mirko; Hu, Lala; Cantu', Chiara Luisa
How have travelers’ needs evolved because of the COVID-19 pandemic? Corporate reputation building in tourism industry on digital platforms
2023 Olivieri, Mirko; Colleoni, Elanor; Bonaccorso, Giuseppe
How relationships foster the internationalization of startups in the space tech industry
2022 Cantù, Chiara; Hu, Lala; Olivieri, Mirko
How to improve the VR-based therapy design process with the support of a psychosocial integrated approach: Interaction analysis and user-based tests
2006 Galimberti, Carlo; Belloni, Gloria Maria; Cantamesse, Matteo; Gatti, Fabiana Maria; Grassi, Maddalena; Menti, Luca
“I am impressed by how quickly they changed”: The impact of CSR communication initiatives during Covid-19 among Millennials in Italy
2022 Colleoni, Elanor; Olivieri, Mirko; Romenti, Stefania; Murtarelli, Grazia
I manifesti tipografici del cinema. La collezione della Fondazione Cineteca Italiana 1919-1939
2001 Della Torre, Roberto; Mosconi, Elena
I movimenti di consumatori all'assalto del mercato: la rivoluzione "lenta" di Eataly
2010 Sebastiani, Roberta; Montagnini, Francesca; Dalli, Daniele
Legenda icone
- file ad accesso aperto
- file disponibili sulla rete interna
- file disponibili agli utenti autorizzati
- file disponibili solo agli amministratori
- file sotto embargo
- nessun file disponibile