Sfoglia per Facoltà: FACOLTA' DI ECONOMIA

Opzioni
Vai a: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

Mostrati risultati da 9.150 a 9.169 di 9.450
Data di pubblicazione Titolo Autore(i) File
1-gen-2023 Validation of Esaso Classification of Diabetic Maculopathy Panozzo, G.; Franzolin, E.; Giannarelli, Diana; Dalla Mura, G.; Longo, Anita Rosa; Cicinelli, M. V.; Angelini, E.; Airaghi, P.; Avitabile, T.; Bandello, F.; Beccastrini, A.; Benedetti, G.; Bertuzzi, Paolo Francesco; Bonfiglio, V. M. E.; Boscia, F.; Carnevali, A.; Carosielli, M.; Cereda, M. G.; Contardi, C.; Coppola, M.; Costagliola, C.; Cristofolini, R.; Cucciniello, P.; D'Aloisio, R.; De Bernardo, M.; De Filippis, Alessandro; Dell'Omo, Roberto; Di Paola, I.; Dell'Acqua, Massimiliano; Franco, Alessio; Grassi, M. O.; Gregori, G.; Gusson, E.; Lattanzio, R.; Lanzetta, P.; Longo, A.; Marchini, G.; Marolo, P.; Mastropasqua, R.; Bertoldo, G. M.; Monteleone, Giorgio; Ortisi, E.; Parisi, Giuseppe; Parrulli, S.; Pucci, P.; Pastore, M. R.; Reibaldi, M.; Rizzo, Stanislao; Romano, Federica; Rosa, N.; Sarao, V.; Scarpa, G.; Scorcia, V.; Scupola, Andrea; Staurenghi, G.; Sunseri Trapani, V.; Tognetto, D.; Trabucchi, G.; Vaccaro, S.; Vadala, M.; Veritti, D.; Vinciguerra, A. L.; Zanzottera, E. C.
1-gen-2015 [Validation of the Italian version of the GHAA-9 m questionnaire on patient satisfaction in digestive Endoscopy]. Petitti, T; Candela, Ml; Ianni, A; De Belvis, Antonio; Ricciardi, Walter; De Marinis, Mg
1-gen-2009 Il valore delle relazioni nei business markets: il caso dell'ICT security Corsaro, Daniela
1-gen-2013 Il valore socio economico del terzo settore a Milano Anzivino, Alessia; Fiorentini, Giorgio
1-gen-2007 Valore, relazioni e confini d'impresa Fiocca, Renato; Montagnini, Francesca; Snehota, Ivan; Tzannis, Alessandra
1-gen-2000 Valore, strategia, bilancio Molteni, Mario Marco
1-gen-2013 Valori familiari, scelte economiche e welfare Lucifora, Claudio
1-gen-2020 The valuation of digital intangibiles. Technology, marketing and internet Moro Visconti, Roberto
1-gen-2022 The Valuation of Digital Intangibles: Technology, Marketing, and the Metaverse Moro Visconti, Roberto
1-gen-2012 Value Appropriation in Business Relationships Corsaro, Daniela; Fiocca, Renato
1-gen-2018 Value at Risk and Expected Shortfall based on Gram-Charlier-like expansions Zoia, Maria; Biffi, Paola; Nicolussi, Federica
1-gen-2020 Value capture in open innovation processes with radical circles: A qualitative analysis of firms’ collaborations with Slow Food, Memphis, and Free Software Foundation Dell'Era, C.; Di Minin, Alberto; Ferrigno, Giulio; Frattini, F.; Landoni, P.; Verganti, R.
1-gen-2011 Value constellation in science and technological parks Corsaro, Daniela; Ramos, Carla; Henneberg, Stephan; Naudè, Peter
1-gen-2011 Value Constellations in Strategic Business Networks – The Case of an Innovation Network of Entrepreneurial Firms Corsaro, Daniela; Ramos, Carla; Henneberg, Stephan; Naudè, Peter
1-gen-2014 Value Creation and organizational practice at firm boundaries La Rocca, Antonella; Snehota, Ivan
1-gen-2017 Value Creation Drivers in European Banks: Does the Capital Structure Matter? Floreani, Josanco; Polato, Maurizio; Paltrinieri, Andrea; Pichler, Flavio
1-gen-2009 Value Creation through Product Modularity: the User’s Perspective Bocconcelli, Roberta; Tunisini, Annalisa
1-gen-2014 Value in strategic account management Snehota, I.; La Rocca, Antonella
1-gen-2014 Value Measurement and CRM Corsaro, Daniela
1-gen-2020 The value of management in the digitalisation era: evidence from an Italian museum D'Angelo, Viviana
Mostrati risultati da 9.150 a 9.169 di 9.450
Legenda icone

  •  file ad accesso aperto
  •  file disponibili sulla rete interna
  •  file disponibili agli utenti autorizzati
  •  file disponibili solo agli amministratori
  •  file sotto embargo
  •  nessun file disponibile