Sfoglia per Afferenza PIACENZA - Dipartimento di Scienze economiche e sociali - DISES
The new opportunity for active labour policies to guarantee worker employability (GOL): ambitions and challenges
2022 Barabaschi, Barbara
A new solution to an old problem: a temporary equilibrium version of the Ramsey model
2018 Bellino, Enrico
A new solution to an old problem: a temporary equilibrium version of the Ramsey model
2020 Bellino, Enrico
Next Generation Investors and Financial Advice Consumption: An Empirical Analysis
2022 Lippi, Andrea; Rossi, Simone
Non financial disclosure in the financial sector
2024 Bosoni, Ernestina; Marinoni, Marco Angelo
Non-constant income elasticities of waste generation
2021 Mazzarano, Matteo; De Jaeger, S.; Rousseau, S.
Non-profit organisations and hybrid work: Evidence from a case study in the United Kingdom
2023 Cipriano, Michele; Stefano, Za
Nonlinear dynamics of a Cournot duopoly game with differentiated products
2016 Agliari, Anna; Naimzada, A. K.; Pecora, Nicolo'
Nonlinear dynamics of a simple behavioral model of inflation
2025 Agliari, Anna; Bignami, Fernando; Pecora, Nicolo'
Nonlinear monetary policy rules in a pure exchange overlapping generations model
2017 Agliari, Anna; Naimzada, Ahmad; Pecora, Nicolo'
Nonparametric ARCH with additive mean and multiplicative volatility: a new estimation procedure
2009 Bagnato, Luca
Nonparametric bootstrap test for autoregressive additive models
2009 Bagnato, Luca; Punzo, Antonio
Note on Lilien and modified Lilien index
2014 Mussida, Chiara; Muhammad, Rashid Ansari; Pastore, Francesco
A NOTE ON TWO-WAY ECM ESTIMATION OF SUR SYSTEMS ON UNBALANCED PANEL DATA
2012 Platoni, Silvia; Sckokai, Paolo; Moro, Daniele
Le nuove dimensioni dei modelli di consumo in Italia
1995 Fornari, Daniele
Le nuove dimensioni della competizione tra le marche
2014 Grandi, Sebastiano; Fornari, Daniele; Fornari, Edoardo
Le nuove frontiere del marketing territoriale
2008 Rizzi, Paolo
Nuove sfide competitive nel mercato della distribuzione alimentare in Italia
1998 Fornari, Daniele
I nuovi confini del marketing
1996 Fornari, Daniele
I nuovi orientamenti dell’UE sul tema della qualità agroalimentare
2011 Boccaletti, Stefano; Moro, Daniele
Legenda icone
- file ad accesso aperto
- file disponibili sulla rete interna
- file disponibili agli utenti autorizzati
- file disponibili solo agli amministratori
- file sotto embargo
- nessun file disponibile